اینگونه

  • ۲۲:۳۲

احسان میگه شما خانوم میاد پانمیشین؟!!!!!چرا به شما زن بدن!

 یه لحظه ایرانو با جای دیگه اشتباه گرفت:))))

*عاغا من یه کیسی دارم خفم کرده ماشاله یه شمارشو بلاک میکنم با یکی دیگه میاد سروقتم.امروز پیام داده دیدی من حقمه بیام خاسگاری و با دلیل ردم کنی:/
دِ اخه ادم حسابی تو این کیسایی که دیدی دختره راضی بود برادرم.من که راضی نیستم:|
اصلا دنیا رو درست نچیدن..ادمای اشتباهی همو دوس دارن:/

*اینجا خابگاه پراز بچه های اکسترن و انترنه خب؟بعد الان نشستیم داریم سریال برادر رو میبینیم.حاجی رو بردن بیمارستان.اونقدررر ایراد گرفت این اکسترنمون که‌نگو..
میگه اورژانسی رو مستقیم بردن بخش اعصاب،بعد میگه اون دستکاهه قلبشو سه تا نمیدونم چی چی نشون میده این اینطوری باشه طرف میمیره.بعد میگه اون رادیوگرافی ریه رو واسه چی زدن اونجا!
تازشم یکی از بچه ها هم تو اینستا پست گذاشته بود انتقاد به ماه عسل که اون قسمتی که متخصص زتان اورده بودن سحابی هلیکس رو به جای تخمک نشون دادن:/
منم که کلا از خودم ناامید شدم.البته این اکسترنمون که مینا باشه گف جوجه تو هنوز فیزیوپات یکی طبیعیه اینارو نفهمی.
ولی خب از حق نگذریم منم نمیدرسم که:/خدایا منوبه راه راست هدایت فرما
راستی من مینارو خیلیییی دوست.اینقدم درس خونه طرحش حذف شده قراره مستقیم بره رزیدنتی ان شالله:))

پ ن:احساس میکنم یه چیزی میخاستم بگم یادم رفته:|


  • ۲۹۷
fatemeh
فاطی رو هم دوس داری:-) اعتراف کن:-D
خوش به حالش که طرح نداره:-(
تازه فاطی رو خیلی بیشتر دووووسسسس:))
من مشکل چندانی با طرح ندارم راستش:)
اردیبهشت ..
همینطوری پرسیدم:)
:)
اردیبهشت ..
همسایه دیوار به دیواریم ولی.:)
ولی..:)
امان از این ولی
اردیبهشت ..
نه این ولی از اون ولیا نیست:)
از کدوما نیس از کدوما هس؟:)))
اردیبهشت ..
یه ولی معمولی.نه از اونا که توش ماجراها داره:))
بااشششش :))
رهگذر ...
امروز اعصابشو نداشتم برنانه رو ببینم.انتهاشو دیدم
ولی بنظرم جالب بود

اون کیس شما رو هم خدا کمکش کنه ک راهشو پیدا کنه

راست میگه خب.اونا ترم بالایی ان.تو هم مث اونا واحد پاس کنی از اونا هم خیییلی بهتر میشی.من میدونم

موفق باشی عزیزم
هوم جالب بود:)
راهشو پیدا کنه و شرش از سر ما کم شه:|
خودم که امیدی به خودم ندارم مگر اینکه جزو هدایت شدگان قرار بگیرم:)
ممنونات
اردیبهشت ..
مراقب خودت باش عزیزم.
سحر بیدار شیااا.خواب بمونی دعوات میکنم.بگو بیدارت کنن.
خوب بخوابی،رختخوابت بو گل سرخ بده.بوس بوس
:)
بیدارم شدم:)
فدایی داری گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan