تحت تاثیرم

  • ۰۰:۳۳

یه یه ساعت پیش مینا نشستم.بعدم که اومدم بالا این فائزه هی داره تو سالن را میره درس میخونه.

 الان به شدت غیر قابل وصفی درس خوندنم گرفته و به شدت غیر قابل وصف تری دارم باهاش مقابله میکنم.
روشم؟؟
وقت گذرونی با وبلاگ خوانی:) جواب میده
 

پ ن:کلا خیلی ادم تحت تاثیری ام:)


  • ۱۹۵
رهگذر ...
خخخ به به
مث من ک اومدم تو اتاق بخوابم
بعد میدونستم ب این زودی ها خوابم نمیبره
چراغ مطالعه رو روشن کردم،جزوه هارو گذاشتم جلوم،نشستم پای نت :-D
زنده باد نت:)))
دچــ ــــار
اینم از اینده ساز های مملکتمون :)
چمونه
افتخار کن‌بهم:)
اردیبهشت ..
دلم برات تنگ شده بودا:)
وووویییی چقد من ذوق مرگ میشم از کامنتات:*
اردیبهشت ..
بابا چه عجب یه سر زدین خانوووم؟؟؟؟خبر میدادی یه گاوی گوسفندی چیزی قربونی کنیم
:)
جدی دلم برات تنگ شده بود..دوست داشتنی هستی خب.
:)
چوب کاریمون نکن دیگه بانو:)
عزیزی شوما:)
اردیبهشت ..
شونصدتا مواظب خودت باش..سحر بیدار شیا.
شبت پر از رویاهای قشنگ
فدا مدا..چشم
تو نیز هم مهربون:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan