یه خیلی جزوه مونده رو دستم آی چه کنم وای چه کنم

  • ۱۷:۴۳
سی ثانیه سکوت به احترام اکانتم که ریپورت شد.

با اینکه با اون اکانتم کاری نمیکردم عملا ..ولی از دیشب که ریپورت شده یه حس خفگی حاد دارم:(
گویا قراره بعد یه هفته عفو بخورم و آزاد شم ولی اینقد انگولک میکنم در راستای همون حس خفگی که مادام العمر ریپورت شم:(


*اغا جزوه های خون چقدر درهم‌برهمن!تو این چن هفته اصلا لاشونو وا نکردم‌که کمه!دوساعت تمام‌نشیتم سر جزوه جلسه سه آخرشم به حدی مغزم ارور داد که الان نمیدونم لوکمی چی بود لنفامو چی بود؟ یا مثلا AML اکیوت میئلوئید لوکمی بود یا اکیوت میئلوئید لینفوما؟!!

استاد طفلک‌میگف گوش ندین موقع خوندن نمیفهمینا:(
بعد یه حاهایی از جزوه به این صورته که نویسنده جزوه فقط گفته فلان مرض به چهار نوعه که aو bوc رو استاد گفتن d رو‌نگفتن ولی شما d رو‌هم بخونین.بعد میرم‌نیگا کنم ببینم این ای‌و بی و سی و دی چی ان که با چهارتا جدول مواجه میشم خالص زبان احنبی.بعد گذشته از ضعف انگلیسیم ،ترجمه هم که‌میکنم باز نمیفهمم چی به‌چیه.انگار افتادم وسط یه بحث که اولش نمیدونم چی بوده:/

*یه سی ثانیه دیگه هم سکوت کنین به احترام ریپورت شدنم:|
  • ۱۷۲
زوج مهندس
سکوووووت
😂
کشداااار
رهگذر ...
میخوای کلن سکوت کنیم !

بحث جزوه و درس شد اصن باید سکوت کنیم

:/

تو میتونی ماهی گلی جان
دور بعدی که بخونی خیلی از این مشکلات حل مشه :))
هوم در زمینه درس سکوت بهترین کاره:)
بیسیار استرس دارم
محمد رضا
کار امروز بنداز واسه فردا و کار فردا بنداز واسه پسفردا
تموم شد رفت
همین کارو کردم که الان اخر خط جمع شدن رو هم
s
ریپورت شدی؟!!خخخخخخخ 

ارهههه [آیکون گریه زاری]
آبان دخت ...
هوففففف...سه ثانیه نفس عمیق!!!! :/
نفس عمیق هووووففف :))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
سکوووووت:)

دربیا میشه که:)
:)
اقدام کردم برای دراومدن اون رباته که مال خود تلگرام بود فرمودن یک هفته طول میکشه:(
mr point
تلگرام؟
یه ربات هست پیام میدی از ریپورتی در میاد
دادم ..اونم پیام داد که یه هفته طول میکشه:)
فاطمه :-)
کی ریپورتت کرده!؟:-D 
فک کنم چون یه پیام ثابت رو برای افراد زیادی فرستادم سیستم تلکرام فک کرد پیام تبلیغاتیه خودش ریپورتم کرد:دی
Bi Khab
من دقیقا سر یک مزخرف ریاضی الان همچین حسی دارم!

از یه طرف اثبات میکنم یه نتیجه میده

عوضش معکوسش رو که اثبات میکنم یه چیز چرند اندر چرند نتیجه میده

که هیچکدومش با عقل جور در نمیاد

خدایا چرا ریاضی رو خلق کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخی..دلم برای اثباتای ریاضی تنگ شد..
چن سالی هس از فضای ریاضی و محاسباتش دورم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan