از این مامان بزرگاکه نخودچی کیشمیش میریزن تو جیبشون

  • ۱۷:۱۱

یه موقعیم بود هر وبی میرفتم نویسندش ازم بزرگتر بود:/

الان هرجا میرم دهه هشتادی ن!

چقد بچه مدرسه ای داریم تو بیان..یه حس پیری و ازکار افتادگی بهم دست داد!


بعد مثلا خیلی جالبه که وب نویسی هرگز هرگز هرگز از بین نمیره و جایگزین نمیشه:)


*یکم نصیحتم کنین ،دعوام کنین برم سر درس و مغشم..

ینی میبینم اون روزی رو که درس نداشته باشم؟!:(


*یه دوستی داشتم زمان مردسه،چن روز پیشا میچتیدیم میگه چیکارا میکنی؟میگم هیچی مغشول درس و مغشم..

میگه ای بابا،اون موقع که من درس میخوندم تو درس میخوندی،من شوهر کردم تو درس میخوندی،باردارشدم تو درس میخوندی،چن روز دیگه دخترم به دنیا میاد تو هنوز درس میخونی:|

گفتم حالا خبر نداری چن وقت دیگه امتحانام شروع میشه :(((


هیچی دیگه امروز صبحم دخترش دنیا اومد:)مبارکش باشه.

منم دارم درس میخونم خخخخ خاک تو گورم:))


*کسی نی مارو بگیره [آیکون خجالت و حیا کن و زشته و از این صوبتا]

  • ۲۴۶
محمد رضا
وبلاگ نویسی یه چیز دیگس
سادگیش قشنگه

تبریک و این صوبتا!
وبلاگ خونمه اصن:) ادم هرجام که میره برمیگرده
بله..مبارکش باشه:)
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
منکه هفتاددییییییییییم خطر از بیخ گوشم رد شده ههه بابا این هشتادیا چیکارتون کردن مگه همشونم بد نیستنا:)

ههههههه خییلی باحال بود هههه:))
هیچکدوم بد نیستن..با هشتادیا خیلیم روابط مسالمط امیزی دارم فقط میگم ینی احساس پیری کردم:)
بعدم اخه یه چن سال پیشم هی گیر میدادن این دهه هفتادیا ال این دهه هفتادیا بل..مام داریم اونارو تلافی میکنیم
:)
فاطمه :-)
اون آقای دکتر ترم بالایی که قرار بود رو بندازی بهش چطوره مثلن؟:-D 
بگو کیه بشناسیم دگ:-D 
نه نه‌نهههه عمرا
:پی
ریحانه. الف :)
آره دیگه الان عصر تکنولوژیه مثلا :/
خخخ همش درس خوندن چقدر کار مزخرفیه واقعا !
# شوهرو باید تور کنی خواهرم !توووووووور D:
اصن غرقیم توش:)
خیلی،حال به هم زن اصن
من در پراندن مهارت خارق العاده ای دارم و زبانزدم اما تور کردن؟! نوچ..بلد نیستم:(
گل پسر
نه بابا از قدیم گفتن زگهواره تا گور دانش بجوی .
با دانش جستن مشکلی ندارما مسئله م اینه که امتحان میگیرن نامردا
yasna sadat
خخخ
ما نیز احساس پیزی مینماییم همچنین!
چرا این فرجه هاتون تموم نمیشه!!!
عه پس یه هم درد و هم دوره پیدا کردم:)))
اه همونو بگو..یک ماه تمام فرجه داریم هرچی فاز درس بود پرید:/
ریحانه. الف :)
نه آخه همش دارم تند تند پست میزارم :)
لطف داری عزیزم :)
تندتر و تندترش کن:))
رهگذر ...
چند ساعت پیش اومدم کامنت بزارم،نتم قط شد :/


خخخ قسمت نبوده:)
خو‌چی میخاستی بگی الان بگو یا یادت رف ؟:))
گم نام
قالب قبلیتون قشنگ تر بود که ولی به هر حال قالب جدید مبارک باشه:)
کدوم؟اونی که پس زمینه ش رنگی بود؟
مرسی:)
گم نام
مگه یه وبلاگ چند تا قالب میتونه داشته باشه که میگید کدوم:دی.
گمونم همون بود زیاد یادم نیست ولی حس بهتری بهش داشتم.
اینم خوبه البته
خب اخه بعد اون قالب و قبل این یه دو روزی یه قالب دیگه داشت.گفتم شاید اونو بگین:)
آره خودمم اونو بیشتر دوس داشتم:) برش میگردونم :)
محمد حسین
الن شما که احساس معمر( پر سن و سال ) بودن بهتون دست داده متولد چندین عایا؟! 
شما نیمه گمشده ندارین شایدم گم و گور شده :دی 

والا... 
بنده دهه هفتادیم اونم اوایلش:) هفتادو سه:)
هوم ندارم از بس که کاملم ماشالله:)
mali chek
من ۷۴ خیلی هم کوچولوییم اصن

منم باید از فردا درس خوندنو شروع کنم ای بابا ای بابا
اره منم همیشه احساس کوشولویی دارم اصن حتی احساس نمیکنم ۲۲سالمه!ولی خب امروز هرجا رفتم با بچه مردسه ای مواجه شدم:))
ای بابا:)
رهگذر ...
ی عالم احساسات ب خرج داده بودم خب!!!الان مث وحشی ها مینویسم ها

تبریک بابت نی نی

ایشالا نی نی خودت

مگه درس نداری تو !

اگه چیز دیگه ای هم بوده یادم نمیاد!
عه این واژه ها چیه به خودت نسبت میدی دختر:)
مبارک مامانش:)
اخ ...ایشالا ایشالا :دی
خوب شد گفتی،برم سر درسم:))
همه رو گفتی دیگه:)
book worm
وای دقیقا! همه یا هشتادین یا نهایتا 79 مثلا!! تا حالا سابقه نداشته بود من از یه عده ی زیادی بزرگتر باشم ;-)
ما ک همه ی عمرمون خواه ناخواه با درس گره خورده :-\
من دانشجو میبینم ذوق مرگ میشم اینقد همه مپرسه این
گرهش کورم هس
اهل قلم
با سلام و احترام،
به نظر من محتوای وبلاگتان بسیار زیبا و مفید است. با افتخار وبلاگتان را دنبال میکنم.
از شما دعوت می کنم تا وبلاگ بنده را بازدید کنید و در صورت تمایل  دنبال فرمایید.
با سپاس، اهل قلم

ممنون
دنبال شدین
آقای جوان
حقیقتا همه رفتن سر خونه بخت
ما اندر خم کوچه اول درس موندیم!
:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan