ماهی گلی دنبال کنندگانش را دوست میدارد

  • ۲۱:۵۴

جا داره تبریک بگم به خودم به از دیشب تا الان در کمتر از بیست و چهار ساعت ،دنبال کننده هام از ۲۷رسید به ۴۰ :)))

حس خوشایندیه:)

فالوور اینستاگرام هیییچ لذتی نداره اما اینجا هر یه دونه که اضافه میشه یه حس شیرین میره زیر زبونم:) در این حد ینی:))

نه که تعدام کمه،واسه اون:)

بعد کاملا رفت و برگشتیه،کامنت بزار کامنت بزارم،دنبال کن دنبال کنم!

بعد چون کامنت کم میزارم،کامنت و دنبال کنندم کمه.

تچکر فراوان از تک تک ۴۰ نفرتون..مستدام باشین:)))

*لایکی که تو جایی مثل اینستا میخوری هیجان نداره.چون لایکرات داشتن اون صفحه اصلی رو میدیدن اتفاقی پست تو رم دیدن خونده نخونده یه لایکی هم زدن.

ولی اینحا نه...اینجا هر کی میاد خودش تصمیم میگیره که برای پستت وقت بزاره.نه اینکه اتفاقی پستت بره زیر دستش..و حتی مهم تر وقتی که برات میزاره و نظرشو میگه.


*تک تک این چهل نفر ...دوستون دارم هوااار تا:))

  • ۲۷۸
del nia
فضای وبلاگ با اینستا و امثالهم اصن قابل مقایسه نیس:)
هووم...به هیچ وجه
رهگذر ...
ما هم دوستت داریم عزیزم :)

میگم ماهی گلی آیدی اینستاتو بهم دادی،ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم گفت بزار دوستای وبلاگ فقط توی دنیای وبلاگ باشن،بعد دودل شدم...هنوزم ادامه داری البته😁

هرچند یکی از دوستای وبلاگم اینستامم داره،شماره مم داره ولی هنوز رهگذر صدام میکنه:)))
:/
منم هربار یه ریکوئست جدید دارم میگم لابد رهگذره
elahe sodagar
منم دقیقامثل توام وقتی دنبال کنندگانم زیادمیشن
خوشحال میشم
اصن یه خرکیفی خاصی داره :دی
Bi Khab
خدا حفظشون کنه واسه شما

😂😂😂😂😂
امین..
خدا زیادشون کنه:)
محمد رضا
اره
وبلاگ نویسی یه چیز دیگه اس
اینکه نوشته های دست خودت لایک بخورن یه صفای دیگه داره!
این صفحه رو عاشقم
محمد دانشمند
دنبال کنندگانت هم تو را دوست میدارند
مرسی مرسی ...دلامون لوله کشی شده :))
گم نام
اون رفت و برگشتی رو خوب اومدید:)
والا دیگه بوخودا:)
♥ محجبه ♥
هر وقت وبلاگ رو ول کردم و یه مدت نیومدم
و مثلا رفتم اینستا و ... 
باز هم برگشتم اینجا
هیچ جا مثل وبلاگ نیست
واقعا عااالیه :)))
فضای وب عالیه و اینو فقط وب نویسا میفهمن از نظر بقیه اتلاف وقته :)
(^_^)hafez (^_^)
0_0
لبخند بزن :)
mali chek
دل به دل راه داره جانکم ^_^
عزیییزممم
بهار پاتریکیان D:
ما بیشتر دوستت داریم :)))
تو که عشقی:)
رهگذر ...
خدا منو ببخشه
عزیییزممم

🌹🌹💖💖
عزیزمی:))
ree raa
الان که من اینو مینویسم شده ۴۱ به به ^ـ^ اصن مبارکه! فالورهاتونم شما رو دوست دارن:))
:))
دل به دل لوله کشیه :)))
book worm
ما هم شما رو دوست داریم :-)
من چقد خوشبختم :))))
ریحانه. الف :)
آره میدونم چی میگی :) حسی که افزایش دنبال کنندگان اینجا داره اینستا نداره واقعا :)
خیلی کیف داره اصن
محمد حسین
علی رغم عشق شدیدم به وبلاگ و متعلقاتش اما معتقدم کل فضای مجازی یه طرف اینستاجان گرام یه طرف :)))
ولی من تو فضای وب خیلی راحتترم اینستا معذبم انگار!
ramin pazoki
دنبال کننده مهم نیست مهم اینه که بخونن که خیلی نمی خونن
کامنت گذارا که میخونن همین اندازشم کافیه :)
Lady cyan ※※
ای جااااااان :)))))))))))
یکی از دنبال کننده گانت به اسم خانوم فیروزه ای ترا بیش از بقیه دنبال کننده گانت دوست میدارد :)
عزیییرم
خانوم فیروزه ای جان دل :))
آقای میم
خخخ بله اینستا فالوراش بدرد نخورن
:)))) حالا نه به این شدت :))))
اردیبهشت ..
سلام عزیییزم
خوبی؟
چند روز نبودم رفتی تو تنگ چرا؟؟؟ماهی گلی کیه؟اینجا کجاس اومدم؟؟

واقعیتش دیدم حافظم عین ماهی گلیه ،تغییر نام دادم..ماهی هم که جاش تو تنگه:)
💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
منم دوستت دارم  ماهی گلی عزیزم
عزیییزمی:))
فاطمه :)
وبلاگ ی چیزه دیگس اصن
عغشه:)
دختر مهتاب ...
^ - ^
:)))
اردیبهشت ..
خوبی ماهی گلی؟:)
دلم برات تنگ شده بود
خوبم عزیزم تو خوبی؟
نبودیاا بگو بگو راستشو بگو با کی کجا رفته بودی:-P
گل پسر
کو نظر من ؟
اوومممم نظر گذاشته بودین؟!نیس الان؟
نمیدونم والا..همه کامنتا تایید شدن!
گل پسر
پس باز میذارم

چه خوب و چه عالی.
:))
سپاس:)
اردیبهشت ..
خوبم ممنون.
:))با مهمونا رفته بودیم ددر
به به همیشه به خوشی و ددر دودور :)
bahar ...
منم اضافه شدم بهشون ای لاو یو ماهی گلی (:
خوش اومدی عزیز دل:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan