کیسمون یه اسم جالبی هم داره

  • ۰۱:۳۶

گفت:چه خبر از درسا؟کجاهارو خوندی بپرسم ازت؟

گفتم:خیلی چیزی نخوندم ،تازه یه مصیبتم دارم باید پاشم هلک هلک بیام ارومیه ،بیمارستان،که چی؟یه شرح حال بگیرم:(

گفت:بخش خاصی باید باشه؟

گفتم:آره،داخلی

گفت:اتفاقا من فرداشب کشیک داخلیم..چه کاریه پاشی بیای.من که باید شرح حال رو بگیرم یه عکس میگیرم میفرستم واست.

گفتم:وای نه..تو روخدا،زحمت میشه اخه،راضی نیستم.خودم میام انجام میدم.

(حالا تو دلم عروسیه ها)

گفت:نه بابااا،چه زحمتی،یه عکس گرفتنه دیگه.شرح حال که به خاطر تو نیس.جزء وظایفمه:) عکسم که کاری نداره.فقط باید مریض بیاد.


_و اینگونه بود که من خواستم امشب کسی مریض بخش داخلی شه.و از این خواستم به شدت وجدان درد دارم:(((


*دیدین که،خودش حرف درس رو پیش کشید و خودش داوطلبانه خواس برام عکسارو بفرسته:) هیشی دیه ،فرستاد.الان من شرح حالم آمادست:))

*بعد نگاش که میکنم میبینم واقعا من بلد نبودما!یه چیزایی پرسیده نوشته که کلا نمیفهمم.

حالا اکه بچه ها خواستن برن یه دورم باید باهاشون برم بلکه یه چیزی حالیم شد.

*از همکلاسی هایی که این پست رو میخونن خواهشمندیم :بین خودمون باشه داداش!بین خودمون باشه خواهر!

با تچکر بوج بوج

*من چقدر ساده و روراستم خدایی:|

  • ۲۴۵
رهگذر ...
خوب شد پس

اون قسمت آخر رو باید بگم واقعا هم :)
اره خیلی خوب شد:)
کلی هم سر سادگیم ضرر کردما:)
شکیبا **
چه آدمای خوبی :))

^_^
ramin pazoki
اطلاعیه در وب قرار گرفت.
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
ساده و روراستیت تو پانکراسم:)
خخخخ‌ عیب نکنه پانکراست :))
ree raa
واقعا جا داره خداقوت بگیم:)) خسته نباشی دلاور:)
خیلییی ممنووونممم:)))
زوج مهندس
خخخخ
سیاستت تو حلقم 
مراقب باش حلقت طوریش نشه:))
گل پسر
خیلی هم خوب .
^_^
گل پسر
نه الان این پست رو گذاشتم فیسبوک و توییتر :دی یکی کپیش هم فرستادم ریاست دانشگاه
یه نسخه هم فرستادم برای استادتون :دی خخخخخخخ
بگو‌ که شوخی میکنی
حق السکوت میدم اصن
:))))
ریحانه. الف :)
کی بود این خانم یا آقا ؟;)
وای!چه خوش شانسی عا تو ؛ فکر کن باید پا می شدی میرفتی ارومیه این همه راه اونوقت فقط یه عکس همه چی و حل کرد !:))
یه سال بالایی:)
اره واقعا خیلی سختم بود مواجهه با بیمار
محمد حسین

"درس خواندی؟ چه خبر؟ حال شما؟ خوبی که؟"
عشق پنهانی من پشت سؤالی الکی !

مجید ترکآبادی
به‌به..
یکی هم میگه«گفتم سلام ،خواند که من عاشق توام/قربان هرچه آدم تحصیل کرده است»

ولی نه انصافا این تیپی نیس:))
دختر مهتاب ...
ما خیلی از سادگیامون ضربه میخوریم
واقعا همینطوره..
ادمای ساده با وجود ضربه ای که میخورن همچنان به سادگیشون ادامه میدن
bahar ...
(: خیلی ساده عصن
به همین سادگی به همین خوسمزگی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan