دلم می خواست هایی که نشد

  • ۲۰:۲۵

خلاصه ش اینه که«حالم از این زندگی به هم میخوره»

یه موجود اضافی،بار اضافی..

مصرف کننده مطلق

به درد نخور


اینا منم.من


زندگی هیچوقت هیچ جاش اونی نبود که دلم میخواست هی منتظر موندم درست شه..هیچ وقت درست نشد.نشد دلم میخواست ها..


بهترین لحظه های زندگیمو چشم بستم رو همه چی و صبر مردم و گفتم درست میشه.روبه راه میشه.روزای خوبم میاد.روزای ازادی و رهایی هم میاد.روزایی هم میاد که مجبور نباشی چشم ببندی رو خواسته هات..روزاییم میاد که روز تو باشه و ارزوهات...

هیچوقت نیومد.و من چقد خستم..از خواستن و نداشتن از دویدن و نرسیدن..


همشون موند رو دلم...


خدا هم که مارو فراموش کرده..دمش گرم


  • ۲۵۱
گل پسر
آجی نگید اینجوری.
محمد رضا
بابا اینا همش یه حس زود گذره
یه مدت دیگه میایی همینارو توی وبت میخونی خندت میگیره
شاد باش
دنیا خر کیه؟
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چقد نا امیییید مرضیهههه:(

راس میگه دنیا خر کیه؟
محمد حسین
با اون مصرف کننده کاملا موافقم :دی 
ولی بار اضافی رو نه :)))
همدم تنها
دنیا ک همجنس خودته
شاید حسودی شده بهت
دخترمهتاب ...
خداراموش نکرده تو فراموشش کردی
رهگذر ...
چی بگم مرضیه جون

در حالی که همین چیزا تو مغز خودمم وول میخوره متاسفانه 😞
ree raa
یه شعر هست از بیدل
جان هیچ و جسد هیچ و نفس هیچ و بقا هیچ
ای هستی تو ننگ عدم تا به کجا هیچ


واستم بگم همه ی ما این حسا رو تجربه کردیم، این واسه همه پیش اومده و همه باش دست به گریبان بودن...حتی بیدل
| پریســآتیـــس | (:
چے بگم کہ دلت آروم و قرص شہ وقتے منم ھمدرد خودتم

نہ من ! ھمہ ھمدردیم ...
سروش فتحی
+
ح.آ :)
نا امیدی چرا آخه ؟؟
:(
bahar ...
میدونی هممون گاهی نا امیدمیشیم ولی  ولی حقیقتا اینه خدافراموشمون نکرده اگه فراموشمون کرده بود که الان اینجا نبودیم جایی بودیم خیلی بدترازوضعیت فعلی ماییم خداروفراموش کردیم شاید یه هدف بتونه ازین حال هوا بیرونت بیاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan