گند بالای گند بسیار است

  • ۱۸:۱۵

فارما درسته کم خونده بودم و خیلی جلسات رو نخونده بودم ولی ناراحتیم از اینه که اون جلساتی که خونده بودم یادم نبود.ذهنم به معنای واقعی خالیِ خالی بود.

دیدم من که در هرصورت میوفتم چون نصف سوالارو جواب نداده بودم فلذا! هممه رو زدم هر چهار غلط یه درستو میبره.حالا یا شانسم میزنه و اینقدری درست در میاد که یه ده برام جور شه یا بدشانسی میزنه بالا و با نمره افتضحٌ یفتضحُ افتضاحی میوفتم.

با اینکه منتظر معجزم اما یه طورایی پذیرفتم که فارما مردودم فقط خداکنه خداکنه خداکنه مشروط نشم که بتونم همه واحدارو ترم بعد بردارم ..نمیتونم سه ترمه شم.نمیتونم.تحملشو ندارم به واقع:(


*دنیا رو میبینین.یکی زنگ زد که فلانی فوت شده امشب شام غریبانشه..چن ساعت بعدترش یکی دیگه زنگ زد یکشنبه عروسی فلانیه..

منم که ماتم گرفته امتحانای سیفون کشیده شدمم:|

چقد زندگی ها متفاوته واقعا

  • ۱۸۰
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan