من نمیخوام جوون مرگ شم

  • ۰۱:۰۴

چن تا پیج پزشکی فالوو دارم هر چند روز یه بار یه خبر میزنه از فوت پزشکا و رزیدنتا ..علت مرگ رو مینویسه ایست قلبی!استرس!خستگی،فشار کاری..

اعتراف میکنم دارم میترسم:((((

از اون پیجه خواهشمندم این مدلی ننویسه.خصوصا هم که یه کمپین راه انداختن با عنوان پزشک هم حقوقی دارد،از اون موقع اتفاقای اینطوری رو هی دارن بولد میکنند و اغراق آمیزتر میگن!

یه متنی هم گذاشته بودن که:ساعت کاری پزشکا تو آمریکا هشتاد ساعت تو اروپا ۴۸ ساعته.

ظرف زمانش یادم نمیاد ولی یادمه طبق متنش تو ایران ساعات کاری خیلی خیلی خیلیییی بیشتر بود.

بعد نوشته بود اونجا ،پزشک با اولین حقوق دریافتیش میتونه زندگی و معیشتش رو کامل تامین کنه،خونه و ماشین بخره و...

بعد ببخشید من یه سوال دارم!به نظرتون منو راه میدن آمریکا؟!:دی


*فردا آخرین امتحان برگزار میشه.خلاص میشیم.

انصافا شماها چن وقته تو بخور بخوابین اینم وضع منه:(


پ ن:من الان دانشگاه محل تحصیلم استان مجاوره دارم از غصه و غربت دق میکنم.برم یه کشور غریب؟!خیالتوت راحت ور دل خودتونم.من متعلق به شمام.دعوت نامه م رو هم همین چن لحظه پیش پاره کردم ریختم دور خخخخخ :دی

  • ۱۵۹
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan