من از اهالی روپوش سفید عسدم

  • ۰۱:۲۱






این یدونه تبریک بیشتر از همشون چسبید:))) از طرف یه دانشجوی دندون.یه هم اتاقی که فک میکردم اکیپشون حس خوبی بهم ندارن ..حالا نظرم عوض شد:)))))))
تو خونمون همیشه ی خدا خانوم دکترم.ینی مثلا فشار گرفتن لازم باشه،تفسیر آزمایش لازم باشه...من هرقدر بگم بابااااا رو من حساب نکنین حتی برای فشار گرفتن دوست عزیز!میگن نخیییررر پس تو چه دکتری هستی بیا ببینم:/
اون موقع ها دکترم .اما دقیقا یک شهریور که میشه ،دکتر نیستم:| حتی دانشجوی پزشکی هم نیستم!!
والا به خدا اگه من انتظاری ازشون داشته باشم یا حرفی بزنم،نخیر.
اینطوری میشه که مثلا تی وی اعلام تبریک میکنه.بعد ددی و مامی خنده کنان برمیگردن منو نیگا میکنن و میگن تو که هنوز دکتر نیستی:| بابا خب مگه من حرفی زدم اخه!
من به قدری بچه کم توقعی عسدم که واسه روز دخترم منتظر کادو نبودم ولی خب مامیه دیگه:) اینقد که دوس داره واسه روز دختر یه حرکتی بزنه واسه تولدم اون ذوقو نداره.

پ ن:کلی ستاره روشن دارم..اینقد زیادن نمیدونم از کجا شروع کنم:)

  • ۲۸۵
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
روزتتتتت مباارک جوجه پزشک خوااااهررررر بیا این ازمایش اداره منو معنی کن ببینم چقد درساتو خوندی:)))))))


:)) بده ببینم خاهر چته:)
mali chek
روزت مبارک عزیزم :*
مرسی گلم:)
سید مهدی
زمان بسیار است .... واقعا درک این مطلب که در دل پدر و مادر چه میگذرد سخت است..چه بسا پشت سر آدم آنقدر تعریف میکنند و در نیمه های شب بسیار دعا میکنند برای موفقیتمان و تمام سعی و تلاششون رو میکنند تا ما به پیشرفت برسیم آن وقت است که بعضی از ماها که پول و ملالی بدستمان میرسد دریغ میکنیم از کمکی ناچیز چه مالی چه کاری...من دوستانی میشناختم که پدران و مادرانشان در فقر بچه ها را کمک و الان دکتر هستند ومتاسفانه آن بچه ها بخاطر فقر خانواده , خجالت میکشند بگویند این پدر و مادر ما است....قدر این لحظات را بدون و ان شا آلله سال دیگه بجای مراسم روز  دختر جشن روز زن را برات بگیرند........
صدالبته که اگر هرموفقیتی داشتم از دعای خیرشون بوده.سلامت باشن همه پدرمادرا
نی لبک ...
موفق باشی خانم دکتر...:)
سپاس
book worm
روزت مبارک خانم دکتر :-)
ممنونم:)
قهرمان **
سلام  آجی  .
دکتر ماهی به بخش خواندن پستهای بلاگرهای بیانی :دی 
سلام
یه چن تایی رو خوندم در حین خوندن هی ستاره های جدید روشن میشد.ملت فعالن:)
N ـــــــ
ای روپوش سفید روزت مبارکــــــــ :)ـ ــــ

+می شه دوست من باشی؟ ؟ ؟ ... به همه بگم دوستِ دکتر دارم (پز بدم و فلـان و اینـا :)
مرسی:)
دوستم‌میشی؟بیا دوس شیم.سلام دوستم.خوبی دوستم:)
دختر حــَوا :)
مبارکه مبارکه :)
میسی میسی
قهرمان **
روز پزشک مبارک بر شما .
ممنون از شما
محمد حسین
پلیز ترنسلیت دت پسیج تو پرشین :))
:)))))
کل محتوای پیام فرایند بازکردن پپسی بود برای پزشک:))
bahar ...
((: مبااارک
سپاس:)
آی جان قز
روزت مبارک خانم پزشک :))))
مرسی عزیزم:)
(^_^)hafez (^_^)
روزت مبارک
ایشاالله زودتر دکتر بشب
ممنونات :)))
گم نام
روزتون مبارک:)
سپاس
ماهیِ نفس کِش! :)
روزت با تاخیر مبارک :))
ممنون عزیز:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan