میشه نظر بدین؟لطفا :)

  • ۱۴:۰۳

بچه ها..

از این سه تا،رنگ کدوم بهتره به نسبت بقیه؟






آخرشم میرم یه رنگ دیگه میخرم!چون احتمال اینکه از این رنگا داشته باشن که صددرصد نیس که.منم نمیتونم زنگ بزنم به این پیجه سفارش بدم.کلا یه چی بخوام بخرم باید بگیرم دستم بعد تصمیم بگیرم میخوامش یا نه.تلفنی نمیشه.


خب..به فرض که این رنگا رو داشته باشن،کدوم بهتره؟ :)


زیتونی،آلویی(که من میگم بنفش)،آبی کاربنی

درمورد آبی کاربنی اون زردی بالاش مهم نیس به رنگ خود لوله ها توجه بنمایید:)

  • ۲۴۰
بهار پاتریکیان D:
خواهر من یدونه فیروزه ای خرید ازش دزدیدن ..
یه قهوه ای - مسی رو از سایتش سفارش داد واسش اومد ، خیلی هم قابل اطمینان طور و خوب :)))
پیجاشون قابل اطمینانه میدونم ،خیلی از بچه هامون سفارش دادن یه روزه آوردن.فقط رنگش رو باید خودم مستقیم ببینم تو عکسا هر کدوم یه جور میوفته واسه همون نمیخوام سفارش بدم.از طرفیم میدونم اینجا همه رنگشو ندارن:(
بعد اولی رو دزدیدن خواهرت دچار افسردگی و مشکلات روحی روانی نشد؟!شخصا دیوانه میشم
تبارک منصوری
زنده باد رنگ بنفش :)
وووییی،دوسش دارم،ینی من هر سه رو دوس میدارم
تبارک منصوری
چی هستن حالا؟؟؟؟
هندزفری یا گوشی پزشکی؟ 
یا گوشی پزشکی;-)
... **
وسطی از بقیه قشنگتره.
هوووممم^_^
bahar ...
بنفش (:
تا اینجا اکثریت آرا رو داره:)
... **
به نظر من برید فروشگاههای پزشکی بخرید
ودر صفحات اینترنتی نخرید وبه زیبایی یا
رنگ توجه نکنید به کیفیت وجنسش
توجه کنید که خوب  باشه و سالها کار کنه
نه برای چندسال یا چندماه باشه.
مارک و کیفیتشون که تایید شدس به شرط اصل بودنش.الان مشکلم رنگه
دختر حــَوا :)
با اینکه عاشق زرشکیم ولی آبیش خیلی خوشرنگه :))
واای خدا..اصن تو یه سری عکسا اینقد جیگر دیده میشه که نگو
محمد رضا
خب مشخصه اون سبزه!

شوخی کردم اون قهو ای بهتره
زرد که جلفه
سفید هم نگهدارریش سخته
البته من جنسشو نمیدنم
هوم؟سفید؟!قهوه ای؟!
بعله بعله:|
جنسشون تایید شدن:)
mali chek
بنشفِ خیلی قشنگه ^___^
هووممم ^_^
دلارام 🌻
منآبی کاربنی رو کلا دوست دارم
اما تو این رنگا بنظرم زیتونی متین تره:)

اینقده رنگای خوجل خوجل دااارنننن فقط به خاطر متانتش محدود شدم به این سه تا:)
narges ...
وسطــــی :)
هووووممم :))
رگـ ـها
بنفشه ^_^
باوشه ^_^
(^_^)hafez (^_^)
بنفش
وووییییی :)))
فاطمه :-)
مگه گوشی نداشتی؟؟
مارکش چیه؟
من آلوییش خوشم بین اینا...
نوچ نداشتم:))))
لیتمن:)
من که میدونم اخر میرم مشکیشو میخرم
فاطمه :-)
لیتمنه که...
گرونه:-( :-( :-( کلاس چند میخوای؟
پیجشو دیدم ارغوانیشم خوب بودا...قرمز و صورتی;-) 
اصن همین گرونیش نابودم کرده دیگه.میگم این همه پول میدم لاقل رنگش به دلم بشینه:دی
صورتیاش خیلی نازن ولی آخه مثلا اگه همیشه بخش اطفال بودیم خوب بود:))
کلاس سه..دو ها میگن انگار تولید نداره دیگه اوناییم که هستن ته مونده های انبارن!چه بدونم والا
اخرشم میرم یه مشکیشو میخرم.
و من هنوز معتقدم اون صدتومنی هام همین کغر اینارو میکنن اینا فقط برندش گرونش کرده
اردیبهشت ..
سلام عزیزم
بنفش قشنگتره
سلااام گلمممم
هووم :)))
ماهیِ نفس کِش! :)
وسطی :)
هوومم :))
گم نام
زیتونیه قشنگ تره:)
اصن کاش میشد از هر رنگش خرید:)
آی جان قز
بنفش خوبه
^_^
fatemeh hajihoseini
بنپش بخر خانوم دکتر ((:
باوشه:))
elahe sodagar
وسطیه
با اکثریت آرا :))
محمد حسین
صورتی نداره ؟! ((((: 
ووووییییی داره اینقدم ناااازههههه
ولی خب یکم ضایس استتوسکوپ صورتی بندازم گردنم تو بیمارستان اینور اونور یرم.
همچین یه کوشولو پرستیژمو خراب میکنه:دی واسه بخش اطفال خوبه
gandom baanoo
خریدی یا نه؟!!!
منم میگم بنفش
نه هنوز:)
دیگه واجب شد بنفششو بخرم :))
yasna sadat
بنفشششششششششششششش
چشششششمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan