آقای دکتر

  • ۲۰:۱۷


 



جوو سانگ ووک بازیگر نقش دکتر کیم دوهان در سریال آقای دکتر یا به عبارتی good doctor

قسمت آخرش بود امروز انگاری:(

ینی من عاشق این استاد کیم شدما.یه آدم سرد خشک خودخواه ...که ذات مهربون داره.
که آدم خوبست اما پرستیژشو حفظ میکنه و زودی با همه گرم نمیگیره:)
اصن باید ببینین .نمیشه توصیفش کرد.
حتی مدل موهاشم دقیقا همونیه که من دوژ میدارم [آیکون خحالت]
صدایی که روش گذاشته بودنم مثل همیشه عالی بود.دوبله مون همیشه محشر بوده و هست:)

ینی یه همچین موردی این دوروبرا بودا خودم تورش میکردم:دی استاد کیم منظورمه ها نه جوو سانگ ووک
اما متاسفانه دورو بریا اغلب ..ما تو ترکی میگیم «شیت» الان واژه ای که فارسی باشه و بتونه منظورمو برسونه به ذهنم نمیرسه.
دورو بریا اغلب شیت تشریف دارن.

یه دونه از اینا لطفاااااا;-)


پ ن:راستی از سیستم دوبلاژ تعریف کردم در مورد سانسورینگم بگم که باباااا واسه چی همه جای فیلمو کات میکنن آخه.یه سری از تیکه های سانسورشدش رو دانلود کردم انصافا بعضی حاهارو الکی سانسور کردن..میزنن فیلمو نابود میکنن خو ،اه:|


پ ن:یکی از دکترا هم پارک شیون بود.اوتیسم داشت بنده خدا.مدل موهاش یه مدل شلخته بود ینی انگار دستشو میکرد تو موهاش به هم میریختشون.به داداشم گفتم موهاشو اونطوری کنه و در ادامه ش فرمودم خیلی خوبه مدل شلخته و...
مامان خانوم شهادت دادن که دختر بزرگشون که من باشم دیوانه ست.
ولی این استاد کیم اصن یه چیز دیگه س اوووففففف :دی

پ ن:ترجیح میدادم منم اوتیسمی بودم درعوض حافظه م مثل پارک شیون قوی بود.
  • ۵۰۱
ویار تکلم
ولی من اصلا باهاش حال نکردم :)
خو سلیقه ها فرق میکنه :)
... **
خخخخخخ
مبارکه شیرینی ما یادتون نره :دی
کو،فعلا که شبیهش رو ندارم دورو ورم
فاطمه :-)
پارک شیون نابغس اصلا

مثلا من برا امتحان دارم آماده میشم
قصه های جزیره میبینم این آقای دکترو میبینم مرگ تدریجی یک رویا رو میبینم...
اصلا یه وضعی:-\ :-\ :-\ 
نابغه
خخخ آفرین درکت میکنم.
اصن دلیل اینکه من خودم اینو دنبال میکردم این بود که وسط امتحانا باهاش آشنا شدم :)))
آی جان قز
شیت میشه گفت بی مزه بی نمک جلف سبک اصن یانی شیت با :| هیچ معنی شدت این کلمه رو نمیرسونه :/

سریال کیم چیو افسانه خورشید و ماهو سانسور کرده بودن افتضاح شده بود یعنی من چیزی سردرنیاوردم افسانه خورشید و ماه که کلا جوری بود که نباید پخش میشد از اول تا آخرش مورد دار بود :))))


هوم میبینی؟هیچ کدوم اون عمق و مفهوم رو نمیرسونه.
خخخخ افسانه خورشیدو ماه کل موضوعش عشق بازی بود واقعا نمیدونم چرا تلویزیون ایران تصمیم گرفته بود اونو پخش کنه که نصف بیشتر فیلم تو سانسورا حذف شه
gandom baanoo
عه good dr !!!!! :))))
دکتر خوبه!!! ^____^
هوممم :))))
b lue
این سریال عالیه عاااااالی :)))))
خیلی دوسش میدارم
Lady cyan ※※
من این فیلمه رو خیلی خوشم نمی یومد :)
به به ببین کی اینجاس.رسیدن بخیر خااانووووم :)
bahar ...
((: منم خوشم نمیاد ازش
عه! خوفه که:)
پریســآتیـــس (:
منم شخصیت های این مدلی دوست دارم ، جذاب هستن (:

یه پست درمورد شخصیت مورد علاقه ام گذاشته بودم اصن :دی
خدای جذابیتن اصن
زوج مهندس
آخی...!
پس این اوتیسم داره این شکلیه!!!
چه باحال فکر نمیکردم کسی که اوتیسم اره بتونه اینقدر پیشرفت کنه!
درباره مدل موهاش یه تحدید نظری بکنی بد نیست!! ;)
این عکسه نه ها.این استاد کیمه.پارک‌شیون اوتیسم داشت.
خخخخ بده ینی؟:دی
محمد حسین
اگه اسماشون مثل آدم بود کره ای ها فیلم هاشون قشنگ تر میشد (((: 

والا... 
خخخخخ
اسماشوت مگه چشه :))
محمد حسین
دینگ دونگ دینگ 

لینگ یانگ پنیگ 

بین بنگ دونگ 

این سه تا اسم کره ای بود مثلا ((:
آیکون گاز گرفتن زمین از خنده:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan