یکی پول ویزیت دکترو نداره یکی دیگه لباسش مارک نباشه قهر میکنه:/

  • ۲۰:۰۸

تو مطب دکتر نشسته بودم.همراه مامان بزرگم بودم.

دکتر متخصص قلب..

یه پسر جوون اومد از منشی پرسید:هزینه ویزیت چقدره؟

-بیست و پنج تومن ویزیت،پونزده تومن نوار قلب

*دفترچه بیمه دارما ،با دفترچه چقدر میشه؟

-همون بیست و پنج تومن که گفتم با بیمه بود.

*خانوم هزینه آزاد رو نمیخواما،با دفترچه بیمه چقدر میشه؟

-آقای عزیز،هزینه ای که گفتم آزاد نبود.با دفترچه بیمه بیست وپنج تومن ویزیته پونزده تومن نوارقلب

پسره از همون اولشم قیافش مظلوم و درمونده بود حالا درمونده تر به نظر میرسید.

رفت و دوباره برگشت که:

*بیمارستان امام رضا رایگان بیمار قلب رو ویزیت نمیکنه؟

-نمیدونم،امام رضا که اصلا قلب نیس،باید بری شهید مدنی

*آره،همون،شهید مدنی رایگان ویزیت میکنه قلبو؟

-نمیدونم،فک نکنم.باز برو بپرس.

و پسره رفت.

چشام پر شد.اگه کسی نبود زار زار گریه میکردم.

بعد اونوقت من منتظر بودم کار مامان بزرگ تموم شه بریم گوشی پزشکی بخریم.که یه چیزی حدود پونصد هزار تومن درمیاد.

اگر قسمت شد و کم نیاوردم و تونستم فارغ التحصیل شم حتما پشت در مطب میزنم که ویزیت رایگان برای اونایی که ندارن.

هعیی خدا...چرا اینقد فاصله طبقاتی وجود داره.

بعد حالا برو تو خیابون ببین یه سری از ملت چه ماشینایی سوار میشن:(((

غمگینم:((


پ ن:گوشی پزشکی هم نخریدم چون اکثرا لیتمن کلاس دو داشتن من کلاس سه میخواستم.قرار شد زنگ بزنم سفارش بدم.

  • ۲۱۹
وال کوهان دار
به خدا دیوانه کنندس این اختلاف
گریه داره:(
قهرمان **
ان شاالله هیشکی نیازمند نشه خیلی بده .
خدا خودش روزی رسون همه باشه و به داد دل همه برسه تو این گرونی
بهار پاتریکیان D:
همین طوره ، تو وب یکی از بچه ها که دندون پزشکه هم نوشته بود که یکی پول نداره دندونشو درست کنه ، یکی رو باید با قول تبلت نشوند رو یونیت ..
آدم دردش میاد ..
درد داره واقعا
bahar ...
((: پ.ن : هیچی نفهمیدم
پ ن رو نفهمیدی؟
قرار بود گوشی پزشکی بخرم که چن پست قبلم در مورد رنگش نظرخواهی کردم.اون مدلی که میخواستم نداشتن قرار شد زنگ بزنم سفارش بدم:)
(^_^)hafez (^_^)
بیچاره پسره گناه داشت

خیلی:((
ناراحت شدم براش:(
حسین بهجتی
امیدوارم همچین جمله ای بزنی
ولی فکر نکنم 
یادت میره مطمئن هستم 
دکترا میگن حقمون هست چون زحمت کشیدیم
قطعا بیست و پنج تومن ویزیت حق یه متخصص قلبه و براش زحمت کشیده.خیلی بیشتر از این حرفا هم زحمت کشیده..
اما خیلی از دکترا رو داریم که ویزیت رایگانم دارن.
من هم ان شالله خدا کمک کنه حرفای الانم یادم نمیره :)
Roghaieh ..+
چقد خوب که اشکدانت شکست ماهی گلی..خوشحالم
منم مثه تو.. بغضم گاهی پنهونی میشکنه:(
حیف که کاری از دستم برنمیاد:(
N ـــــــ
آفرین به تــــــو (واقعا و از تهِ تهِ قلبم بود)
آدم این چیزا رو می بینه ... می مونه چی بگه :(
اینقد دلی بود ذوق کردم ^_^
غم انگیزه
gandom baanoo
امیدوارم وقتی دکتر شدی این روزو یادت نره!!!!!

یه بنده خدایی زایمان کرده بود تو رحمش کیست در آورده بود، پیش دو تا پزشک رفته بود و هر دو گفته بودن دو میلیون میگیریم عمل میکنیم و باید خیلی زود عمل بشه، حسابی درمونده شده بود تا اینکه یکی از آشناها که پرستار بود گفته بود بیا بیمارستان ما با دکتر صحبت میکنم قسطی بگیره... دکتره میگه کیست آبیه، سر پایی براش تخلیه میکنه، 11 هزار تومن!!!!! فک کن!! 11 تومن کجا دو میلیون کجا!!! پزشکا مگه سوگند پزشکی نمیخورن؟؟؟؟ پس چرا بعضیاشون اینجوری میشن؟؟؟؟
منم امیدوارم یادم نره:)
هوم خیلی وقتا همچین مسائلی پیش میاد.حالا نمیدونم تشخیص اشتباه میدن یا به خاطر اینکه پول زیاد بگیرن اینطوری میگن.
سوگند میخورن ولی تو این زمونه خیلی کمن افرادی که درست کار کنن تو هر شغلی..باعث تاسفه:(
ماهیِ نفس کِش! :)
توروخدا اینروزارو یادت نره عزیزجانم
چشم..به امید خدا
ماهیِ نفس کِش! :)
امیدوارم همیشه قلب مهربونتو حفظ کنی :)
منم امیدوارم
یاسید الکریم
آفرین 
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan