چاله ای به اسم علوم پایه

  • ۰۲:۴۶
فردا امتحان جامع علوم پایه برگزار میشه.
همونی که دوره قبلیش اسفندماه گذشته بود و منم از شرکت کننده هاش بودم..خوشحالم که به خیر گذشت و پاس شدم.
امتحانش اینجوریه که ۲۲۵تا سوال تستیه بدون نمره منفی!فک کننننن ..بدون نمره منفی.
بعد معمولشم اینطوره که از این ۲۲۵تا صدتاشو که درست بزنی پاسی.
همه میگفتن سه هفته، یه ماه بخونی پاس میشی.اصلا کسی نمیوفته همه پاس میشن.همین حرفاهم باعث شد همون یک ماهی که مهلت داشتم برای خوانش،نخونم.و من تازه اون لحظه ای که تو تاکسی نشسته بودیم و مریم پرسید چی هارو حذف کردی،فهمیدم تقریبا همه درسا رو حذف کردم.
آناتومی فقط توراکس خوندم و بقیه حذف.بیوفیزیک و بیوشیمی و بافت کلا از بیخ و بن حذف.فیزیولوژی اعصاب و عضله مضله خذف.دروس عمومی که کلا هیچی!
امتحان که تموم شد یکی دو‌ساعت بعدش کلید رو سایت بود.اومدم چک کنم .تا سوال صد رفتم جلو ،تعداد درستام به چهل تا هم نرسید.پرتش کردم کنار و مطمئن شدم با وضع فجیعی میوفتم.
اصن یه وضع نابودی داشتم.
یکم که گذشت دوباره برداشتم بقیه ش رو چک کنم.تا آخر رفتم ۹۳ تا درست داشتم.و میگفتن دوره قبلی با هشتادو شش هم پاس شدن.
حالم بهتر شد اما بازم نمیتونستم مطمئن باشم.نمیشد که خیالم راحت باشه.
وقتی هم که نتایج اومد سایت لعنتی بالا نمیومد،ماوقع رو‌همون موقع پستش کردم منتها الان با گوشی لینک دادن سختمه.
خلاصه...با صد قبول شدم:))))))
همون امتحانی که میگفتن هیشکی نمیوفته،پنج نفر از بچه های ما افتادن،شونزده نفر از بچه های ورودی تبریز!
پاس شدن من معجزه ای بود واسه خودش.

آرزو میکنم امتحان فردا رو خوب بدن بچه ها.مخصوصا بچه های خودمون:)

خدایا شکرت:)
  • ۲۲۶
(^_^)abolfazl (^_^)
امیدوارم که موفق باشن
آمین
book worm
بدون نمره منفی؟! چه خوووب. پس منم نمیخونم :-))))))
آره بابا اصن صفا سیتی ه واسه خودش.
ولی خب افتاده هم داشتیم دیگه
دخترمهتاب ...
👍👍👍👍
:)
بهار پاتریکیان D:
هوررررررااااااااا :)))) تبریک میگم مرضیه جان :-***
واسا ببینم تو همون موقع تبریک نگفته بودی؟ایییین همه تاخیر داره تبریکت!!اسفند دادم امتحانو:|
:دی
مرسی عزیزجان:*
بهار پاتریکیان D:
چرا ولی بازم گفتم :|
بازم مرسی:)))
به آجیتم کلی تبریک بگو^_^
محمد حسین
یه همخونه دکتر داشتم البته دکتر گاو و گوسفند بود (دامپزشک بود) اونام درگیر این علوم پایه بودن 
فکر کنم یه بار هم رد شد یادم نیست دقیقا ولی یادم پوستشو دباغی کردن تا قبول شد :)) 
امتحان سختیه به جهت زیاد بودن منابع ولی نبود نمره منفی راحتش میکنه :)
Lady cyan ※※
^_______^
با ارزوی موفقیت شدید
با تچکرات شدید:)
جودی آبوت
خب خدا رو شکر
درساتو خوب بخون خانم دکتر
چشم امید مایی😉😍
:)
چشم میخونم،خوب میخونم به امید خدا :)
زوج مهندس
موفق باشی دکتر
مرسی مهندس،همچنین شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan