ما مال اونوراییم واسه همینه که شبا بیداریم،روزا خوابیم

  • ۰۲:۱۵
*همکلاسیم مقاله فرستاده آلمان حالا هم رفته واسه دفاعش اونوقت من اینجا پست میزارم:|
افتخار کنین بهم:/
**یه فرهاد نامی بود،شاعر بود،یه معشوقه ای داشت،من هی ذوق میکردم از حس خوبشون..هیشی دیه کات کردن:| تازه این دومین شکست عشقیش بود.پست ها و‌سروده هاش باز رنگ و بوی غم و اعتراض گرفتن.
دنیای بدیست نازنین،با این روابط دونفره کشکی دوروزه:/
***دقت کردین وباتونو سر نمیزنم؟خیلی بی معرفتم میدونم.واستین قشنگ کلاسا و امتحانا که شروع شد اون موقع من کامل شیفته وب گردی میشم همه تونو میخونم واسه همه هم کامنت میزارم:دی
چطوره کامنت دونی خودمو ببندم اصن.
****یه پیجی هست تو اینستا مال یه دانشجوی پزشکی،به قدری حالش با رشته ش و زندگیش خوبه که آدم کپشناشو میخونه شارژ میشه.پیجشم بازه اگه دوس داشتین_ lifearound_me
البته خب مث من خابگاهی نیست و واسه خودش خونه داره این خودش کلی میتونه حال آدمو تحت الشعاع قرار بده.تازه ماشینم داره:/ خدا بیشتر بده بهش. به دل مامان منم بزاره که یه دختر میتونه تو یه شهر غریب خونه داشته باشه و‌طوریش نشه.میتونه خودش پشت فرمون بشینه و رانندگی کنه و طوریش نشه:|
من زمانی که تازه گواهی نامه گرفته بودم بابارو راضی کردم واسم ماشین بخره.مامان گف رفتی واسه دخترت ماشین بخری دیگه خونه نیا دوتاییتون باهم تو همون ماشین زندگی کنین.دراین حد ینی.

****امکانات رفاهی نداریم،پولم که نداریم،ولی پارتی...اونم نداریم:| خدایا کرمتو شکر :)))))) خابگاه که داریم.یه اتاق دوازده متری که پنج نفرو میچپونن توش.بعععع‌بعععع!!
  • ۲۱۶
بهار مینویسد
مرضیه 😂
باششش بخند حالا چن روز دیگه که درعمق این قضایا قرار گرفتم من به همینا گریه میکنم:)))
محمدجواد شهباز نسب
سلام .
شما باید بشی مث من که اقای غرورم بشی خانم غرور.
اون من که من دفتر نقاشیم واسه سال مدرسم بود بچه های مردم داشتن بازی رایانه ای میکردن.
راستی میای بریم شمال.
سلام
ها؟
شمال!شیب!
:|
رگـ ـها
عنوانت عالیه :)) 
+ حالا من همه ش میگم این دوتا عردا کات میکنن دیگه! بعد فرداش عشقشون بیشتر شده:| :))
همه از یه قماشیم:))
تا تهش میرن بعد از شدت شیرینی میترکن کات میکنن.حالا ایشالا که این یه مورد همیشگی باشن:)
جودی آبوت
من حواسم بود خاموش شدی😁

من امروز ظهری خوابم برد،بعد ک بیزار شدم نمیتونستم تشخیص بدم صبحه،شبه،فرداست،فقط از درون خوشحال بودم و یادم بود ک نماز صبحمو خوندم و انقدر سنگین بود ا ن خواب که چند دقیقه طول کشید بتونم بیدار بشم و ساعت رو که دیدم۱۶ هست فهمیدم چی به چیه

یادم باشه برم پیجش رو ببینم،چقدر اینایی که حالشون خوبه،خوبن :)

ایشالا شما هم مقاله میفرستی فرانسه😊

کامنتارو نبندی ها،حس بدی بهم دست میده اونجوری.ادم حرفش بیاد و نتونه حرف بزنه دق میکنه😂

چه ابهتی داره مامانت،یعنی آینده ی خودمه ها😃
اوقات بیکاری اینطوریم هیچ کاری نمیکنم:دی
وای خواب وسط روز همیشه این بلا رو سر آدم میاره:))))
آره،پیجش پر از زندگیه:)
به قدری شوتم حتی بهش فکرم نمیکنم:دی
نه ببندمم اوندبالا تماس با من همیشه بازه.چون میدونم آدم یه وقتی حرفاش خفه ش میکنه:)))
آره باو.البته بابا هم به‌وقتش ابهتشو داره ها.کلا همیشه ابهتاشون به ضرر من تموم میشه
آقای میم
عنوان جالبی گفتین O_o برای دیر بیدار شدنم میتونه بهترین دلیل باشه
هوم..دلیلش همینه شک نکنین:))
فاطمه :-)
پنج نفرو میپیچونن توش بععع؟؟؟!!!یاد اون حرف خانم دکتر افتادم در اعتراض به اینکه من اومدم اتاقشون گفت چرا پنج نفرو میندازین تو یه اتاق می لولیم تو هم مگه اینجا طویلس:-D رسما گفته بود من حیوونم:-D وای اون ترم چی کشیدم
نه فقط نفر پنجم که!همه پنج نفرمونو گوسفند حساب میکنن:دی
.. in manam
به نظر من خوابگاه خوبه بابا باحاله 
راستى برا من برعکسه اگه قرار باشه کسى تو خانواده مخالفت کنه یا دو تاشون یا فقط بابام
دوستت که رفته المان ایشاالله موفق بشه 
به روحیاتت بستگی داره به نظرم.ومدت کوتاه نه هفت ساااال!
درمورد من هربار یکی مخالفه در هر موضوعی.و هر بار دقیقا اونی که مخالفه پیروز میشه:|
مرسی،ان شالله:)
bahar ...
((: من توخوابگاه 18 نفرداخل یه اتاق بودیم برو خدارو شکر کن پنج تایین
خو اتاقتون بزرگ بوده لابد.ولی بازم افتضاحه:)
Roghaiyeh ..+
واییی من امسال رفتم دانشگاه پناه بر 5 نفره ها:(((
بعضی دانشگاه ها خابگاه دارن با اتاقای سه نفره..یهو دیدی مال شمام سه نفره شد:)
mali chek
کامنتا رو نبندی باز عه عه عه :)

خیلی باحال نوشتی D:
یه وقتیم اگه بستم یه راه ارتباطی میزارم عزیزجان:) مثلا همون تماس با من:)
باحالی از خودته:))
Eli D
منم ایشونو فالو میکنم + چنتا دانشجوی پزشکی باحال دیگه.خیلی خوبه ک همش نمینالن از رشته و زندگیشون :)
+مادر است دیگر :|
ینی من هروقت خیای بهم فشار میاد میرم یه دور کپشناشو میخونم انرژی میگیرم:)
امان از مادر و نگرانی هاش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan