عمو‌پورنگِ جان:)

  • ۰۰:۰۷

عمو‌پورنگ مهمان خندوانه ست:))) کلی حس و حال خوب برام زنده شد.عمو پورنگ فراموشم شده بود.

یه زمانی،که چهارم پنجم ابتدایی بودم شایعه شد که عمو پورنگ تو یه تصادف مرده!برنامه ش هم دیگه پخش نمیشد.

اولین غم سنگین زندگیم رو اون موقع احساس کردم!به قدری برام غم انگیزناک بود..شبا گریه میکردم!باورتون میشه!!خیلیم بچه نبودما چهارم پنجم بودم!


اون موقع ها خیلی ساده تر میپوشید.از یه جایی به هم مدل لباس پوشیدنش عوض شد.همه چی ست!ینی هر چی مد روز بود اونو میپوشید.احساس میکردم دیگه تو عالم بچه ها نیس و عوض شده.در واقع خودم بودم که بزرگ شده بودم :دی


عمو پورنگ اولین عشق زندگیم بود :) دوسش دارم الانم:)) خدا اونو برا مامانش،مامانشو هم واسه اون حفظ کنه:)

  • ۳۲۸
د‌ل‌باخته ..
او به گردن خیلی از بچه های ایران حق دارد
ان شاءلله که سلامت باشد هر کجا که هست
آره واقعا همینطوره..
ان شالله هم خودش هم مادرش که اینقد به هم وابسته ن سلامت باشن
.. in manam
منم عمو پورنگ رو نگاه میکردم خیلى 
باحال بود 
من خیلی وقتا مهمونی یا شهربازی نمیرفتم که میخوام عموپورنگ ببینم:))
جودی آبوت
ای جانم :)
منم فک کنم پنجم یا اول راهنمایی بودم ک برنامه هاش شروع شد
اون اوایل خیلی طرفدار داشت بین بچه ها،خیلی زیاد
من اولین بار با پورنگ و تورنگ دیدمش.بعدم که سری برنامه های عمو پورنگ:)
اره..یه دوره ای عکسشونم رفت رو لوازم تحریر و کیف مدرسه
Lady cyan ※※
به مولا؟؟؟؟
من هیچ وقت ازش خوشم نمیومد :|
چرا؟! به این خوبی:))))
رگـ ـها
منم دوسش دارم :)))
عشق خودمه:| :))
gandom baanoo
من دوسش نداشتم!!!!
ولی به برنامه خندوانه ش خیلی خندیدم :)
شلاااا خوبه که:)
تو خندوانه عالی بودن:)
Roghaiyeh ..+
مثلا ابروهاشم عوض شد خخخ
خخخ معلومه که قشنگ دنبالش میکردی.آره دقیقا،اونم جزو موارد تغییرش بود:)))))
gandom baanoo
تا قبل امیر محمد بدک نبود .... بعد خیلی لوس شد دیگه!!!!
آره از یه جایی به بعد یه جوری شد اصن
دخترمهتاب ...
ای جاااانم
من از بهترین برنامه ها بچگبم برنامه عموپورنگ لوده
خیلی خوب بودن برنامه هاش اون موقع ها
وبلاگـی ها
حیف شد نتونستم این قسمت رو ببینم ، حتما از اینترنت دانلودش می کنم .
دانلود کن ببین،محشر بود:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan