وقتی نیستی هستی،وقتی هستی فقط تویی:|

  • ۰۰:۲۱

خیلی وقت پیشا،یکی دوسال پیشا..

فیلم پرتقال خونی رو گرفته بودم.ریخته بودم تو لب تاب.بعد یادم رفته بود ببینمش.

باتری لب تابم خرابه.باید بزنیش به برق تا روشن شه.شارژ نگه نمیداره.داشتم صفحه ش رو مرتب میکردم که اگه فرصت شد ببرمش تعمیر.بعد رسیدم به همین فیلمه.

بعد خواهرم برگشت گفت :آخرش اون با اون ازدواج میکنه این با این.

بعد یه جوری مطمئن گف فک کردم دیده و داره میگه.

همینجور سرخوش طور داشتم به تماشام ادامه میدادم که مثل همه فیلما پایان خوش داره یهو در کمال ناباوری اون پسره سیاوش مرد!

حامد بهداد بازیش کرده بود.بعد من یک سری خصومت داشتم با این بهدادخان! ولی یه جوری مرد دلم سوخت.

مامانم دعوام نمیکرد گریه میکردم:دی

خصومتام با حامد بهدادم یادم رفت:)))

  • ۲۰۹
اهنگ نواز
حامد بهداد بازیگر تواناییه و در عین حال عجیبه و غریبه 
عجیبه و غریبه به شددددت
بهار مینویسد
منم سر قباد یکم با شهاب جان (!) خصومت پیدا کردم که بعد یکی دو قسمت حل شد :)))
قباد که خودش بدبخت دل سوزوندن داش که.اصن شهرزاد یه طوری بود من برا همه شخصیتاش دلم میسوخت
رگـ ـها
حامد بهداد خیلی دوست نداشتنیه برای من! :| یه جوک بود میگفت اگه به حامداد بهداد نقش درخت بدن نقش یه درخت عصبانی افسرده ی روانی رو بازی میکنه! :| :))
واای خخخخخ مردم از خنده دختر عالی بود :))))))))
Lady cyan ※※
عع یعنی عوض شد پایان به صورت اتوماتیک وار؟:دی
من ندیدمش اما اصولا از فیلمای غمگین خوشم نمیاد :(
خواهرم پایان از خوددرآوردی گفته بود:)
آدم غمگین میشه ولی خب همه ش هم پایان خوش باشه لوس میشه
قهرمان **
یعنی اینقدر احساساتی ؟
آره بیشتر از اینقد.ولی معمولا جلوشو میگیرم:)
narges ...
حامد بهداد به این خوبـی !!!
خیلی یه جوری و خاصه:))
آقای میم
چقد احساسات ضعیفی :| گریه کردین ینی؟
نه دیگه.مامانم نزاشت.اینقد گف فیلمه خل بچه فیلمههههه
bahar ...
خصومت با بهداد-؟
رفع شد:دی
جودی آبوت
الهی...
فیلمش رو دوست نداشتم،آبکی بود بنظرم!
آبکی بود ولی آخرش غافلگیرم کرد
وال کوهان دار
من که ندیدم 
دیدنشم لطفی نداره خصوصا هم که آخرشو گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan