پست سفارشی:چه چیزهایی با خود به خابگاه ببریم+مواردی که باعث میشود نگارنده کله ش را بکوبد به دیفار

  • ۱۷:۰۶

خب اول از همه بگم که من کلا چون آدم تنبلیم ،کمترین میزان بار رو به خودم تحمیل میکردم و میکنم:)

از همون ترم اول تا همین الانش وسیله هایی که میبرم:یه بشقاب واسه غذا،یه پیشدستی واسه میوه،یه دونه قاشق و چنگال و کارد،یه ماهیتابه کوشولو،یه ظرفی که بشه رو اجاق گذاشتش واسه پختن غذا یا گرم کردنش:) یه فلاسک که دم به دیقه کتری بار نزاری:) با یه کتری و لیوان

یه چن دست لباس با حوله و لوازم حموم و تشت:))) قراره رخت چرکاتونو با دست بسابین،بهله اینطوریاس:)))

البته خابگاه لباس شویی داره ها ولی خب به نظرم خودتون با دست بشورین تمیزتره.

پتو و بالش هم بردارین،اگر نازنازی هستین و با تشکای داغون خابگاه اذیت میشین یه تشکم با خودتون ببرین.


بعد دیگه چی بگممم اوومممم...نهارو که تو سلف دانشگاه میخورین،شام رو هم واسه ما میاوردن خابگاه،باید ظرفتو برداری بری محل توزیع غذاتو بگیری.


ما دوسال اول خابگامون داخل محوطه دانشگاه بود،دانشگاه هم خارج شهر بود،عملا به هیچی دسترسی نداشتیم.برای همین چیزایی مثل قند و چایی و روغن و مایع ظرفشویی و...اینارم با خودمون میبردیم.الان که به حمدالله داخل شهره خابگاه،دیگه اینارو میپریم از سوپری محل میخریم:)


دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه:| آهان راستی،روزای تعطیل غذا مذا خبری نی خودتون باس دس به کار شین:)

حله؟:)


**آقا من اینقد بدم میاد از انتظار که نگو.از هر چی هم بدت بیاد سرت میاد.

وقتی قرار شد چهارشنبه کلاس داشته باشیم پیام دادم به «ام» که دوستم گروه شما کلاسو میره یا نه؟گف فعلا تصمیم نگرفتیم قطعی شد خبرت میکنم.

دقت کنین خودش برگشت گف خبرت میکنم.

سر رزرو‌غذا به«اس» گفتم امام رزرو نمیشه و انگار باید زنگ بزنیم.گف مال من اصلا تو سامانه نمیره،درست شد خبرت میکنم.

نیگا اینم خودش برگشت گف خبرت میکنم.

هیچکدوم هم خبری ازشون نشد.

میخواستم استتوسکوپ سفارش بدم.پیام دادم به«نون» شمارشونو بگیریم.گف من قراره یه عده سفارش بگیرم مال تورم سفارش میدم.سفارشا جمع شد خبرت میکنم.

سر همین خبرت میکنمش من دیگه بهش پیام ندادم که مزاحمش نشم .

حالا امروز که دیدم کلاسا هم دیگه شروع شد و ایشونم منو تو کلاس دیدو بازم هیچ خبری نشدباز خودم پیام دادم که دوست عزیز سفارش ندادی یا منو فراموش کردی؟

میگه والا سفارشا جور نشد:| اگه دوس دارین شماره رو بفرستم:/

انصافا نباید بهم خبر میداد که من این همه منتظرش نباشم؟! من حتی بعدا دیدم شماره تماس شرکت تو‌پیجشون هست تماس هم گرفتم و‌شرایط رو پرسیدم اما سفارش ندادم.فقط به خاطر اینکه فک کردم زشته حالا که با اوشون قرارشو گذاشتم سرخود خودم سفارش بدم:|

انصافا باید خبر میداد که کنسل شده.کلمو بکوبم به دیفار:| ایییشششش

  • ۱۹۶
بهار مینویسد
چه دوستای نامردی .. ایش :|
میبینی بهار:|
فاطمه :-)
آدمه دگ یادش میره:-) 
خب میتونن آخرش قول ندن خبر میدن اگه این خبر میدمشون نباشه خودم باز میپرسم و جویا میشم:)
mhds ∞ٓ
واااهاعاهااااای ممنون از پست
❤❤🙏🏼🌹
واعاااهاای خواهش میشه عزیز :) ^_^
رقَـیـه ..
واقعا چه لیست پرو پییمونه ای هس،باید عرض کنم بنده هم مثل شما تنبل تشریف دارم. ولی خیلی وسایلات کم بودا;)
اخه دیگه چی لازم میشه که ببری :) واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه
فاطمه :)
وایی  .. مممنووونم :*
یه دنیا تشکر :)
خواهش میشه دوس جان:)
عبد او ..
سلام
مهمون نمیخواید؟ :)
معلومه خوابگاه مجهزی دارید تقریبا! دوستان خوابگاهی من همیشه باید وانت باری چیزی خبر کنن!
من خودم خوابگاهی نبودم ولی خیلی دوست دارم تجربه اش کنم... شاید یه روزی!
این روزهاتون همش خاطره میشه.. قدرشو بدونید


مهمون تو خابگاه؟چرا که نه قدمت سر چشم:)
خابگاه خوبه به شرطی که مدت کوتاهی باشه نه هفت ساااال
بعد اینکه تموم شن شاید خاطره شن ولی الان دارن آسفالتمون میکنن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan