کار خوبه خدا درست کنه ولی فعلا گره تو گرهه

  • ۱۸:۳۶
اینکه از رفت و آمد و مدام تو جاده بودنذبدم میاد و حس بدی بهم میده درست،ولی همون یه روز چنان اعصاب و روانمو بهم ریخت نیاز داشتم این تعطیلی رو بیام خونه و آروم شم.
دختره دانشجوی آزاد اردبیله که انتقالی گرفته ارومیه.قشنگ تو همین جمله دو تا دلیل هس برای اینکه بهش خوابگاه ندن۱_دانشجوی آزاد۲_انتقالی
برای اینکه یه پولی بهشون برسه بهش اتاق دادن.خود دختره اسمشو رد میکردن تو لیست دیده که نفر پنحمه ها ،حالا زیر بار نمیره.
میگم خانوم جان من نفر چهار اتاقم.تخت مال منه.میگه از ستاد گفتن چرخشی باشه هر کی دو ماه رو زمین بخوابه دو‌ماه رو تخت:/ میگم خب باشه حرفت درست،ولی اونطوری هم که باشه دوماه اول مال منه:/
گف یه تخت پیدا کردم پایینه.چون هیچ جوره نمیتونستم تختمو پس بگیرم گفتم بیا بریم بیاریمش خبر مرگت:|
یه تخت آهنی رو دو نفری سه طبقه کشیدیم آوریم بالا.همه تنم درد داره:/
با این مصیبت و این همه تلاش تختمو گرفتم.آخر شب میگم خب کمدمو کی خالی میکنی؟
میگه کمد مال تو نیس که! میگم نفهم سعی کن بفهمی که تخت و کمد مال چهار نفر اصلی اتاقه.
(البته این قسمتای فحش آلودش تو دلم بودا با خودش نرم صوبت میکردم چون حقیقتا لج کنه ول معطلم)
برگشته میگه آخه کلا گفتن نفر پنج نداریم چرخشیه!
ینی حتی الان که دارم مینویسمشون هم مخم تیلیت میشه:/
میگم باباجان چرخشی مال تخت بود که به حمدالله الان داریش.کمد اصن این حرفارو نداره چون کمد فلزی میدن به نفر پنج.
میگه کمد فلزی کوچیکه.ینی اینجارو دیگه میخواستم چنگ بندازم به صورت و موهاش :|
من مطمئنم این نمیره کمد فلزی بگیره.وسیله هاشم تخلیه نمیکنه از کمد من.و ته تهش منم که وسیله هام میمونه کف اتاق.
ولی به خدا اگه نتونم کمدمو بگیرم خیلی بد باهاش برخورد میکنم.همیشه معتقد بودم هم اتافی هرقدرم بد باشه بهتره خیلی گیر ندی بهش چون بالخره مجبوری باهاش تو همون اتاق ده متری زندگی کنی بهتره دعوا و بددلی نباشه بینتون.اما اینبار اگر کمدو خالی نکنه عوض همه اون موقع هایی که حقش چنگ انداختن تو صورتش بود رو درمیارم.
واقعا اعصابم نمیکشه :/

*گوشی پزشکیم رو سفارش دادم.منتها نه از اون شرکتی که نماینده سفارش میداد درواقع خودم رفتم مرکز تجهیزات پزشکی که حضوری بخرم.ولی چون نداشت قرار شد سفارش بده.هنوز به دستم نرسیده بعد الان تو اینستا گوشیمو دیدم تو همون پیجی که نماینده ازش سفارش میداد.ایناهم از همونجا سفارش دادن که:|
  • ۱۶۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan