الکی نیس که اسمم شده ماهی گلی

  • ۱۲:۴۱
داشتم یه‌شماره ثابت سیو میکردم که مال ارومیه بود.یهو چشمم افتاد به پیش شماره ش که ۰۴۴ بود!بعد یادم افتاد دیروز که میخواستم برم ستاد شماره آژانس نداشتم ،نگهبانی یه ساعت زده رو دیوار ورودی تبلیغات آژانسه ،شماره رو از رو اون برداشتم پیش شماره ننوشته بود ،بعد من فک کردم خب پیش شماره ارومیه چن بود؟۰۴۱؟ و با ۰۴۱ شماره رو گرفتم:))
میگم یه ماشین بفرستین جلوی خوابگاه گلستان لطفا.
میگه گلستان کجاس؟
خیلی پیش اومده گلستانو نشناختن و کل اون مجموعه رو با نام بوستان میشناختن واسه همین گفتم بغل بوستانه.
گفت بوستان کجاس؟کدوم سمته؟
گفتم خیابان ذاکر:|
گف ما اون سمت نیستیم سمت زعفرانیه ایم:/
قطع کردم و داشتم فک میکردم عه زعفرانیه،تبریزم زعفرانیه داره،همه شهرا اسم خیابونا و محله هاشون یکسانه انگار :)))

اینا مال دیروز بود بعد من تازه الان فهمیدم که اون پیش شماره ۰۴۱ تبریز بود و اشتباهی زدم:)و کلا با تبریز تماس گرفتم.زعفرانیه هم زعفرانیه خودمون بوده:)) خیلی برام جالبه که همون شماره ای که تو ارومیه متعلق به آژانسه تو تبریزم مال آژانسه:))

ینی من هنوز تو این سه سال یاد نگرفتم که ۴۱ تبریزه ۴۴ ارومیه:| سه ثانیه سکوت به احترام مخم:|
  • ۲۴۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan