اتاق نورگیر چقد پر از زندگیه

  • ۱۴:۲۷
ینی من تازه الان میبینم که همه این سه سال رو من تو خوابگاه فقط مهمون بودم و تازه این هفته س که دارم خوابگاه رو زندگی میکنم:)
همین نیم‌ساعت پیش داشتم لباس چنگ میزدم و میشستم:))
جونم براتون بگه که هیچ‌نوع ماده غذایی اولیه ندارم که بخوام باهاش نهار درست کنم سالاد الویه خریده بودم که اونم الان دیدم نونام کپک‌زده:دی
نگران نباشین چون هم اتاقیم کلی نون داره:)
دارم فک میکنم واسه آخر هفته بعدی ان شالله،ماکارونی بخرم.ولی باید زنگ‌بزنم از مامان بپرسم که چطوری ماکارونی میپزن:دیییی

واقعیت اینه که دوس دارم این خوابگاه رو:)
  • ۲۰۵
عای عم بــــهـــــار D:
ماکارانی ؟!؟
بابا اونو همه بلدن دیگه :دی
ذاتا روش دستور پختشو نوشته :)))
اردیبهشت ..
سلام خانومی
چطوری؟
سلااااام عزیز دل
خوبم:) خوبی؟
فاطمه :-)
آخر هفته بعدی بیا خونه ما ....:-) 

اخی خونه جدید:)))
الله آباد السین:)
.. Denis
مگه سلف دانشگاه غذا نمیده 
به طور فجیحی خوابگاه عالیه ها:///
روز تعطیل نه،نمیده:)
بهله که عالیه:)))))
قهرمان **
نیم رو درست کنید:دی
خوب خداروشکر که از این خوابگاه راضی
هستید .
نیم‌رو آخه نهایت یه وعده.نمیتونم هم نهار هم شام نیمرو بخورم:)
آره،وسط شهره حس زندگی داره:)
yasna sadat
اخر هفته خوابگاه بساطیه واقعا,,,,,,
حقیقتا
اردیبهشت ..
خوبم قربونت.
نظراتو چرا بسته بودی؟
نظرات تعدادشون کم شده بود گفتم ببندم سنگین ترم:دی
جودی آبوت
عزیییزم
هر هفته میرفتی خونه دیگه به این زوایای خوابگاه نگاه نمیکردی

خسته نباشی
ناهار هم نوش جان
خدا این هم اتاقیای خوب رو نگیره ازت😉
مرسی عزیییییزم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan