بزرگ شده دخترش:))

  • ۱۸:۳۰

امروز رفتم بانک..

در طول 22سال عمر به اصطلاح مفیدم هرگز بانک نرفته بودم که کار بانکی کنم.خیلی قدیم الایام با بابا همراه‌میشدم که حتی از اون همراهی ها هم خیلی میگذره:|

بعد مثلا نهایت کار بانکیم این بود که تازه اومده بودم ارومیه یه حساب باز کردم ولی اون در حساب بانک‌نبود کلش یه باجه بود گوشه دانشکده:)

هیچی دیگه..امروز رفتم یه بانک واقعی و حساب باز کردم:) خلوت بود و اول صبحی،خوش حوصله بودن کارمنداش:)

فردا هم‌ باید برم تو همون باجه دانشکده کارت قبلیمو عوض کنم وقتش رو به اتمامه.


*برنامه غذایی میگه شام امشب جوجه س،ینی اگه برم ببینم خودسر عوضش کردن اون خانومه توزیع کننده رو ترور میکنم:|

*سه ساعت خواب وسط روز ینی بعد بیدار شدن دوباره به یه خواب جهت رفع کسالت نیاز داری:|

*حدود یک هفته س که یک کلمه هم درس نخوندم:))

  • ۱۸۶
bahar ...
((-:امان ازکارای بانکی
ای امان
قهرمان **
 خیلی هم عالی ان شاالله اینقدر پولدار بشید که هرروز برید بانک .

خانم دکتر جوجه سمه  شما باید ماست بخورید :دی 

پس چی شد اون قولی که موقع امتحانابه خودتون  دادید به همین زودی یادتون رفت :دی 
آخ گفتی ..ایشالا:)))
والا ماستم کم نمیخوریم حالل یه بار استثناعا بدخرجی کرده یونی:))
میبینی تورو خدا،عبرت نمیگیرم که
جودی آبوت
حرف دارما،ولی حوصله تایپ کردن ندارم.نمیدونم چرا😁
نبینم بی حوصلگیتو رفیق:)
ما نسل خسته ایم کلا
gandom baanoo
یاد حساب باز کردن خودم تو دانشگاه افتادم!!!! یعنی به حدی گیج بازی درآوردم که خودم داشتم دیوونه میشدم چه برسه به اون آقاهه !!! :)))
خخخخخ بالخره باید از یه جا شروع کرد و یاد گرف:)))
sec ret
هر وقت میرم بانک استرس میگیرم :/
با اون خواب جهت رفع خستگی بعد از خهواب سه ساعته کاملا موافقم :)))
بستگی به کارمنداش داره آدمو تحویل بگیرن استرس نداره:)
والا بوخودا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan