حس میکنم الکی دور خودم میچرخم

  • ۱۸:۰۱

چقد امروز دلم گرفته:(


من معمولا اینقد آروم و کم حرفم دوستام نمیتونن تشخیص بزارن تو‌حالم،که کی خوبم و کی بد..

ولی امروز به قدری داغون بودم که چن بار بهم گفتن چرا امروز دپرسی،چرا حال نداری!


چرا؟!

خودمم نمیدونم.

  • ۲۰۴
جودی آبوت
عزیزم
ان شاالله که زودی حال دلت روبراه بشه
:)
مرسی عزیزم:)
فرشته ...
امان از روزهایی که حالت بده اما خودت هم نمی دونی چرا:(
واقعا حس بدیه
یاعلی
خیلیییی بده:(
علی یارت
قهرمان **
شاید علتش خستگی باشه یا دوری از خانواده.
دوری از خانواده خیلی تاثیر داره
sec ret
با خودت خلوت کن و ببین چی اذیتت میکنه
خیلی چیزا اذیتم میکنه اما نمیتونم تغییرشون بدم
gandom baanoo
عاشق شدی شاید ؟!!! :/
خخخخخ
نع بابا فک نکنم:)))
N ـــــــ
بعضی وقتا آدم می خواد تو رختخواب بمونه و تا شب تو فاز دپِ خودش بمونه -__-
حالا مجبور بشی بری بیرونم اینطوری قیافت دپ می مونه ... :(
آره واقعا
کلاس و دانشگاه ما را میخوانند نمیزارن که آدم تو حال خودش باشه
محمد رضا
ماله سرعت پایین نته
منم بعضی وقتا اینجوری میشم!

شوخی میکنم
امیدوارم بهتر بشی
:|

:)
ممنون:)
ناشناس
پریود بودی ؟

خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan