اجازه هس غر بزنم؟

  • ۲۳:۴۳
این ترم همه کلاسامون ساعت ۹ شروع میشه به جز یکشنبه که هشت و نیمه.
آخر هفته هایی که میام خونه ،یکشنبه برمیگردم ارومیه.یکشنبه هفته پیش تایم اول کلاس نداشتیم.رفتم خابگاه.
حالا این هفته که دارم پالتو میبرم برای احتیاط و دستم پره،تایم اول کلاس داریم و وقت نمیکنم برم خابگاه وسایل اضافیم رو بزارم و بعد برم سر کلاس.
از اونور هفته پیش قرار بود بهداز ظهر کلاس داشته باشیم که کنسل شد.حالا اونم میوفته این هفته و خب اگه شانس منه بعد این همه مدت که هر بار کنسل میشد اینبار تشکیل میشه:/
از اونورم رفتم بلیط گرفتم برای پنج و نیم صبح ،الان که سایتو داشتم چک میکردم میبینم کلا اتوبوس پنج و نیم صبح وجود خارجی نداره،یه پنج و چهل و پنج دیقه دارن،اونم صندلی که من خریده بودم خالیه که اگه پر بود میشد اینطوری فک کرد که همون ماشینه و تایمشو تغییر دادن:/

هی میگم آخر هفته ها نرو خونه موقع برگشتن دلت میگیره و اعصابت خورد میشه ها،گوش نمیدم که:|

دلم گرفته،هوای گریه با من:((((((
  • ۱۷۵
اردیبهشت ..
مااااااچ

بهتر شدی؟
آخ چقد چسبید:))))
چقد تو خوبی آخه
رقَـیـه ..
غر بزن:); منم دلم گرفته
 هوای گریه ام با تو :|
خب اجازه هم که صادر شد:))))
قهرمان **
نه اجازه نیست :دی 

خوب وسایلاتون رو به یکی از هم خوابگاهیاتون که کلاس نداره بگید بیاد جلوتون بدید براتون ببره خوابگاه .
هووووممم:((
اینم میشه ولی آخه اکثرا باهم میریم میام.مگر اینکه پررو پررو انتظار داشته باشم به خاطر وسایل من خودشو به زحمت بندازه کلی راه بیاد
gandom baanoo
هر هفته میری خونه؟!!!
خیلی حال داری والا!!!!
آره
واقعا حال دارم.م.قع برگشت که میشه میفهمم چه غلطی کردم:دی
امیری حسین و نعم الامیر
یه بالش هم ببر سر کلاس بخواب
بالش نمیبرم ولی میخوابم:)))
yasna sadat
زود زود بری خونه یه جور بده دیر به دیر بری یه جور دیگه
غرررررر
دقیقاااا
اصن آدم باید دانشجوی شهر خودش باشه والسلام
اردیبهشت ..
:)
عزیزمی.
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد.
:* :*
Mr. Beautiful Mind
اره کار راحتی نیست ولی خب مهم اینکه میگذره
:)
آسفالت شدیم که:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan