2.2.0

  • ۱۹:۴۰

خب واقعیت اینه که یه چن لحظه فک کردم دارم میمیرم!

حالا اینکه چی شد و چطور شد بماند

ولی حقیقتا هم اکنون هم به وضعیت استیبل نرسیدم هنوز!

بعد اینکه بهم یادآوری شد که چقد از مرگ میترسم.

  • ۱۹۳
جودی آبوت
زنده باشی عزیزم

منم ی چند وقت خیلی بهش فکر میکردم
یه چیزایی هم خوندم و صوت هم گوش کردم راجع به کسی که فوت شده و برگشته و قبلتر داستانهای واقعی پیرامون این قضیه خوندم،،،ولی باز هم ترس دارم!
وحشتناکه اصن
ببر بنگال
اقا دوحالت داره:
1-ماهی ها نق نقو هستن 
2-دکترا نق نقو هستن
:دی خخخخخخخخخخ
ای بابا خواهر من بشین درس بخون به جای
فیلم دیدن .
خخخخخخ از خصلتهای ایام امتحاناست که 
درس نمیخونم دلمون هم میخواد بریم بیرون
بعد باکمبود وقت هم مواجه میشیم:دی
هیشکدوم ،من نق نقو ام:))

چقد درس چقددددد
همم دقیقاااا:)))
اردیبهشت ..
سلام عزیزم
خوبی؟
همین الان یهویی یادت کردم گفتم بیام یه سر بزنم:)
امتحانا چطور بود؟بگو ببینم چند تا 20 گرفتی؟
:)
در ضمن شما اصلا قدر منو نمیدونی..هم یادت هستم هم اینکه میشینم از بالا پستهاتو باز میکنم ببینم کدوم یکی کامنتاش بازه که حال ماهی گلی خانوم رو بشه پرسید(همه کامنتارو بستی اخم)دخمل بدی شدی همش


دیگه اینکه درساتو خوب بخون تنبلی نکن :)ان شاءالله موفق باشی.
قلبتم هیچیش نیست الحمدلله.این مشکلو همه دانشجوهای پزشکی دارن.به هر بخشی که میرسن تو خودشون کند و کاو میکنن ببینن خدای نکرده فلان مشکل رو نداشته باشن.به خودت تلقین نکن ،میدونی که قدرت ذهن انسان خیلی زیاده:)
سلام مهربونم:))
امتحانا به قوت تمام ادامه داره یکی از یکی بدتر!
شما که عزیزی که:)) تماس با من بازه ها اون بالا:)

چشم چشم:)
اصن این رشته نابودمون کرد به مولا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan