2.4.2

  • ۲۱:۳۰
من واقعا در برقراری ارتباط با مریض مشکل دارم!مثلا دراز کشیده روم نمیشه ازش بخوام بشینه من معاینات تکراری هر روزه رو انجام بدم.
بعد امروز دوستمو برداشتم بردم که تنها نباشم دو نفری معایناتو انجام دادیم داشتم نوتشو مینوشتم همراهش گف:خانوم دکتر مشکلش چیه درمان میشه؟
به جان خودم اینکه نمیتونم جواب این سوالو بدم ربطی به ضعیف بودن پایه م و کم کاری های گذشته م نداره .اکسترن جماعت در حدی نیس که با اون دوتا معاینه که انجام دادیم بتونه بگه مریض بخش اعصاب چشه و خوب میشه یا نه.
جواب دادم خانوم, دکترش میاد میبینه بهتون میکه مشکل مریضتونو.
میگه:پس شما چرا این کارا رو کردین:| منظورش معاینات بود.
دیگه ببخشید دیگه من اگه اون نوتو نزارم هزار تا حرف باید بشنوم از بالاسریام.والا بوخودا.


مریضا رو میبینم یادم میوفته با هر نفس راحت باید خدا رو شکر کرد:)
خدایا شکرت

خدایا شفای مریضا
  • ۲۱۹
محسن خان
خوب بگید که دانشجویید و کارایی رو که ازتون خواستن دارین انجام میدین .
آخه بعضیاشونم وقتی میفهمن دانشجویی چندان همکاری نمیکنن ولی با این خال میگیم که دانشحوییم
قالب بلاگ رضا
خدایا شکرت
:)
یــاسـᓄـךּ ●‿●
:)
:)
راهی به سوی نور
چه جالب...
جالبت ترش اینکه به وقتایی انقدر همه رفتن و شرح حال گرفتن و معاینه کردن دیگه مریض کم مونده دنبالت کنه!!! 
آره والا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan