2.4.7

  • ۲۱:۴۷
هر موقع هر چی از خدا میخوام در جا اجابت میکنه،همیشه هم هوامو داره.
مثلنش آخرین باری که خیلی ویژه هوامو داشته همین دو روز اخیره.
تو تقسیم بندی،کشیک من امروز بود.تقسیم بندی هم کاملا خودسرانه از طرف نماینده بود نه قرعه کشی.
پریروز دوستم گف من دوشنبه ظهر کار دارم بیا جابه جاشیم.تو دوشنبه واستا من سه شنبه.
گفتم باشه.
حالا بچه هایی که امروز کشیک بودن باید مورنینگ فردا رو ارائه بدن.اتند رسما ارائه دهنده رو میشوره و میچلونه.
اگه اون درخواست جابه جایی از طرف دوستم نبود الان فکرم درگیر مورنینگ فردا بود و کلی استرس ریخته بود به جونم:)
امااااا...
یه خواسته ای دارم از خیلی وقت پیشا..هیچ جوره اجابت نمیکنه این یه قلمو.
واقعا هر جوری که حساب کنی محتاج اجابت این خواسته م.
یه نیت چهل روزه کردم برای اجابت. تقریبا به نصف رسیده.دعا کنین تا پایان چهل روز امضای اجابتو بگیرم از اوستا کریم:)
جدی جدی محتاج دعام.میشه؟
  • ۱۶۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan