2.5.1

  • ۱۲:۵۰
بخشای ماژور چقد خسته کنندن،هی کش میان و تموم نمیشن.یه ماه میگذره همه دوستات بخشو تموم میکنن و میرن بخش جدید تو همچنان همون جایی که بودی.
جراحی هی داره کش میاد.بدیش اینه که ما اتند سختمون مونده دو هفته آخر:/ هم راند میکنه و سوال میپرسه هم مریضاش خاصن و احتمال اینکه برای مورنینگ چهارشنبه انتخاب شه زیاده.
چهارشنبه ها مورنینگ با اکسترنه..
چهل و هفت هشت نفریم ،کلا هشت هفته بخش داریم،هشت تا چهارشنبه،هشت نفر بدشانس که مریضاشون انتخاب میشه واسه مورنینگ..شش تاش رفته و من خوش شانس بودم تو این شش هفته.امیدوارم این دوتا چهارشنبه ای که مونده هم بجهم:)
جالبیش اینجاس که تمام این شش هفته فقط از دخترا انتخاب شده تا حالا تخت هیچ پسری برای مورنینگ انتخاب نشده:|
.
.
چهارشنبه نشسته بودم تو ماشین،راننده بهم گفت بیشتر بهت میخوره سال یک باشی:))))) خیلییی وقت بود کسی از این حرفا که سنت کمتر نشون میده بهم نزده بود:دی
  • ۲۱۳
شـمـلـ ـیا
موفق باشی دختر جان

من اینقدر ذوق میکنم بهم میگن هنو مدرسه میری 😅😅😅
مرسی دوس جان
حس خوبیه ها ولی به قول هم اتاقیم همین فکرارو میکنن که موندیم تو خونه:دیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan