2.5.5

  • ۱۹:۱۲
سه شنبه میریم برای انتخاب اتاق واسه سال بعد.
نمیدونم بمونم تو همین اتاق یا برم اتاق جدید با هانیه.

اینجا بمونم خوبیش اینه که شرایط قبلیه که بهش عادت کردم ،زحمت جابه جایی وسایل هم ندارم،موقعیت اتاق از نظر نزدیکی به آشپزخونه هم خوبه،تازه اینجا بچه ها وسایلشونو طوری چیدن که من یه کمد بیشتر دارم:)
بدیش اینه که سمیرا اینترن میشه و شرایطش تغییر میکنه،فریبا نامزده و احتمالش هس عروسی کنه و بره،و بره احتمالا دوست بهسا بیاد که نمیدونم ترکیب بهسا و دوستش چی میشه:/
.
با هانیه برم یه اتاق دیگه کلا شرایط جدید پیش میاد ولی فک میکنم با هانیه باشم خوب باشه برام.ولی خب فقط فک میکنم مطمئن نیستم:)
  • ۳۰۴
شـمـلـ ـیا
وای من اینقدر اینجور مواقع تصمیم گیری برام سخت میشه :|
سخته والا:)
kerman man

سلام خانم دکتر
امیدوارم به کمک خدا بهترین تصمیم رو بگیرین.
البته قشنگی و هیجان زندگی خوابگاهی به همین تغییرات و انتخاب های اجباریه که همین ها خاطرات زیبای آینده رو رقم میزنه .
براتون آرزوی موفقیت دارم.
یاعلی
سلام
بله،و البته به همین اجبارها هم عادت میکنیم و میسازیم باهاش
ممنون ازتون
الـ ـی
هانیه بیاد اتاق شما😅🤔
اتاق ما جا نداره برا دو نفر:)
ABOLFAZL :.
موفق باشی
مرسی
♪بانو هانیـ♪
برو پیش هانیه😅
هانیه ها عشقن عصن پیششون خوش میگذره😍😍😍
خودمم هانیم پیش منم خوش میگذرع دیه😂
بله بله اون که صددرصد:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan