2.5.9

  • ۱۱:۴۴
۱_گوش چپم کامل گرفته،تقریبا هیچی باهاش نمیشنوم،اصن یه حالیم.خیلی بده گرفتگی گوش.باید شستشو شه.
.
۲_چهار روز تمام تو خوابگاه تنها بودم،هم اتاقیام نبودن،روز اول همین که یکم رفت به تاریکی داشتم از غصه دق میکردم ولی بقیه ش عالی بود.مجبور نبودم وسایلامو جمع و جور کنم که یه وقت نره زیر دست و پا.وسط اتاق میشد دراز کشید چون نمیرفتم زیر دست و پا:)) شبم که هر وقت دوس داشتم خاموشی میزدم.اصن عالییی بود.حالا از شنبه که دوباره چهارتایی شیم سخت میشه برام تحملشون:)
.
۳_شنبه امتحان پایان بخش داریم.قرار بود نماینده صحبت کنه و چهارشنبه پنجشنبه رو آف بگیره.
دکتر قبول نکرد آف شیم.امروز صبح پاشدم برم بیمارستان،لحظه خروج گفتم تلگرامو یه چک کنم.دیدم نماینده نوشته آفیم امروز.
آخه دکتر جان شما که میخوای آف کنی همون دیروز خوشالمون کن دیگه این ادا ها چیه:/
.
۴_طی یک ماه اخیر سه تا خانم باردار بستری بخش جراحی تو بیمارستانمون فوت شدن.این ینی افتضاح.
مورد آخری شکایت کرده از دکتر.

  • ۲۱۷
محسن خان
یکی از نکات جالب پست های ماهی اینه که غیر ممکنه یه پست بذاره وداخلش غر غر نکنه :دی
دیگه چیکار کنیم دیگه:دی
جودی آبوت
سلاام
۱- فک کنم شستشوی گوش چیز جالبی نباشه،من حس بدی نسبت بهش دارم،ببخشید البته نباید چیز ناخوشایند میگفتم.

۲-من ک تنهایی تو اتاق حس خفقان بهم دست میداد.چون معمولا اخر ترم که خوابگاه تعطیل میشد ممکن بود این اتفاق بیفته.الانم یادم افتاد قلبم گرفت.

۳- دیگه دم رفتن :دی

۴-چقدر بد ! واسه چی فوت میکنن خب!! 
فوت مادر خیلی کم اتفاق میفته :/
دوستم ماه آخر بارداری شو میگذرونه،با اینکه زایمان دومشه خیلی میترسه.من وظیفه ی آرامش و امیدبخشی بهش رو دارم ...!
سلااام
منم حس بدی داشتم ولی بد نبود.
من از روز دوم عادت کردم خیلیم خوب بود.
:)
والا در جریان ماجراهاشون نیستم فقط خبر آخر به ما میرسه
ایشالا به سلامتی فارغ شن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan