2.8.8

  • ۱۱:۵۲
من به یه بحرانی دچار شدم..
نمیدونم چن وقت قبل هم در این مورد نوشتم یا نه..
امروز که روز مبعثه،اساسا من باید یه حس معنوی این شکلی داشته باشم که همه چیزو خوب ببینم قلبم رقیقِ رقیق باشه.حس توبه از همه ی گناهای کرده و نکرده داشته باشم و هی تصمیم به کارای خوب خوب بگیرم.
من تا شیش هفت ماه پیش این شکلی بودم ولی الان ..اصن انگار که روز خاصی نیس.
من بدم میاد از این حالت.فک میکنم نکنه قلبم سنگی شده باشه نکنه قفل خورده باشه:(

راه و روشی بلدین برای رقت قلب عایا؟


پ ن:عیدتون مبارک ^_^


پ تر ن: t.me/sukuteporhayahu
  • ۳۱۸
اردیبهشت ..
سلام عزیزم
یه راه ساده ساده اینکه یه صلوات شمار بگیر اکثر وقتا دم دستت نگه دار و تو انگشتت باشه.هم صلوات میفرستی و ثواب میکنی هم خودش یه نشونه ست که اون حس معنوی رو بهت یادآوری میکنه.
ذکر گفتن خودش باعث رقت قلب میشه.
اگه میخوای حال و هوای معنوی همیشه همراهت باشه باید خودت رو تو فضای معنوی نگه داری,مثلا مراسمات مذهبی شرکت کنی,امامزاده زیاد بری,گاهی بری مسجد نمازت رو جماعت بخونی و غیره..
تو پست آخرم یه سایت هست که ختم صلوات  به نیت فرج امام زمان (عج) هست.میتونی با حداقل ۱۴صلوات خودت رو تو ثوابش سهیم کنی بانو.
موفق باشی.
سلام دلکم
حتما عزیزم
مرسی ازت :*
جناب قدح
سلام خانم دکتر :))

عید شمام مبارک :)))
سلام جناب قدح
ممنونات :)
اردیبهشت ..
خواهش گلم 
:-*
:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan