2.9.4

  • ۲۲:۵۱

دلم باران...

دلم دریا...

دلم لبخند ماهی ها...

دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور...

دلم بوی خوش بابونه می خواهد...

دلم یک باغ پر نارنج...

دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِصبح شالیزار...

دلم صبحی...

سلامی...

بوسه ای...

عشقی...

نسیمی...

عطر لبخندی...

نوای دلکش تار و کمانچه...

از مسیری دورتر حتی...

دلم شعری سراسر دوستت دارم...

دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد...

دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپوشاند...

دلم آوازهای سرخوش مستانه می خواهد...

دلم تغییر می خواهد... 

دلم تغییر می خواهد...



#نیما_یوشیج



خو این شعرو که در جریانش بودین حالا واسه اینکه یه حالی به نیما بدیم و بندری برقصونیمش تو گور..

درفشانی منو بخونین در ذیل :)


دلم تختم

دلم پتوم

دلم بالش

دلم سکوتی مطلق و سرشار

دلم آسوده خوابیدن تا لنگ ظهر میخواهد


دلم صبحی..

سلامی..

بوسه ای..

عشقی..

نه..

هیچ یک از اینها

دلم لش کردن جلو تی وی میخواهد.


دلم رزیدنتی آف کن

 کشیکی بی ادمیت

دلم مورنینگ بی استاد میخواهد!

آری،چه خوش گفت نیما

دلم تغییر میخواهد

دلم تغییر میخواهد


پ ن:با عرض پوزش از جناب نیما و نیما دوستان..

  • ۲۰۸
اردیبهشت ..
داشتم از شعر لذت میبردما,خرابش کردی!
:-)چطوری خانوم دکتر؟
آخ آخ ببین الان خود جناب نیما چه حالی شد:))
خوووب خوووب فدای شما :* :*
احمد حیدری
:))
:)
محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چه عجب غر غر نکردید :دی
ببین خوب دقت نکردین:)
یه غر ریز داش توش:))
اردیبهشت ..
:)
عزیزمی.
الهی شکر
ماااچچچ محکمم
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan