اخلاق

  • ۱۲:۲۸

ترم پیش خب؟ ینی مثلا حول و حوش بهمن،امتحان اخلاق پزشکی دادیم و تا به همین لحظه نمره هامون نیومده.

علتش؟ استاد گم کرده بودن برگه های کار کلاسیمون رو و هی امید داشتن پیدا کنن.

ما ها که هنوز تا امتحان پره انترنی هنوز چن ماهی فاصله داریم ولی اون عده ای که شهریور پره دارن رو استاد مجبوره حتی اگه افتادن پاسشون کنه.

چون به قدری در دادن نمره ها تاخیر کرد که این یه ترمی که براشون فرصت بود مجدد واحد اخلاق رو بردارن از دست رفت.


حالا..بعد از تماس های پی در پی نمایندمون که رفته رو اعصاب استاد،استاد فرمودن عاغا من اون برگه ها رو هنوز پیدا نکردم ،ببین اگه همه راضین من نمره ی اون کار کلاسی رو پخش کنم توو بارم ورقه امتحانی

ما هم که همه ذله از دیر کرد نمره ها،گفتیم جهنم و ضرر هر کاری میخواد بکنه فقط این نمره ها رو بده.


هیچی دیگه از ساعت یک الی دو عه امروز بچه ها همراه استاد قراره حضور به هم برسانند در کلاسی،تا نمره ها اعلام شه و هر کی اعتراضی داشت مستقیم به محضر استاد برسونه.


من مرخصیم.و نیستم:(


امتحانو خیلی خوب دادم هیچ سوالی رو شانسی و من باب خالی نبودن ورقه ننوشتم هر جور حساب کنی راحت باید هفده هیژده بگیرم.ولی از اونجایی که درس اخلاقه و رفرنسی نداره و کاملا بستگی به مود استاد داره خدا کنه فقط پاس شم چون نیستمم که اعتراض بدم :|

  • ۱۶۶
امیر :)
نفهمیدم چی شد...:/

محسن رحمانی
خوب به یکی از همکلاسی هاتون میسپردید.
همکلاسیم تهش میتونه نمرمو بپرسه نمیتونه جای من اعتراض کنه که
و خب طی پرس و جوهام متوجه شدم که اصن نمره ها رو حتی به نماینده هم تحویل نداده هر کس فقط خودش باید بره بپرسه :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan