رایگان هم برگزار میکنم کلاس رو

  • ۱۱:۳۱
یه بار باید دخترای دورو برمو جمع کنم بهشون توضیح بدم و قانعشون کنم که در مورد ظاهر پسرا پیش دختر دیگه بد نگن.
دوستم نشسته پیشم.تو حیاط بیمارستانیم.یکی از پسرا که سال های پیش واحد مشترک داشتیم از جلومون رد میشه.
میگم دوستم این پسر اسمش چی بود؟ ( پسر کرد بود و اسم خیلی خاصی داشت از این جهت پرسیدم)
قبل اینکه جواب سوالمو بده میگه : نگو که آویزونت شده ! این خیلی ضایستااا

و خب من داشتم فک میکردم در این مورد که دوستم اشتباه کرد ولی یه درصد فک کن واقعا پیشنهادی در میون بود .ظاهر افراد که قابل قضاوت نیس سلیقه ایه.وقتی اونجوری میکوبه یارو رو،میتونه تو تصمیم گیری تاثیر بزاره.
خیلی دیدم از این موارد.یه وقتی هست دختری پسری رو دوس داره توو اون تب و تاب عاشخی هرکس هر بدی از پسر بگه هم دختر دفاع میکنه و منکرش میشه ولی شما تصور کن قدم های اول رابطه س دختر هنوز هیچ تصمیم و فکر و‌حسی در مورد پسر نداره ،دختر دیگه ای قاطع بگه وااای این چقد ضایست ،بلا به دور ، ما شانس نداریم آخرشم یکی از همینا میاد سراغمون..خب معلومه اون دختر قضیه رو همونجا مختومه اعلام میکنه. و چه بسا اون پسر و دختر خیلیم مناسب هم بوده باشن و کنار هم خیلیم خوشبخت میشدن.
و باز چقدر مورد دیدم که دختر و پسری با هم دوست بودن و مردم پشت سرشون هی میگفتن دختره حیف شد و چرا دختر قبول کرد و...وقتی ازدواج کردن و‌خوش و خرم روزگار گذروندن همون آدما با حسرت نگاشون کردن و گفتن چه قدر خوشبخت.

برای خودم هم پیش اومده البته..پسری تازه اومده بود دانشکدمون رفتاراش مشخص بود به زودی قراره پیشنهاد بده،اینو هم اتاقیم هم متوجهش بود و مدام داشت از ظاهر پسره بد میگفت.
درسته خودم هم خوشم نمیومد ولی گفته های اون مطمئنم کرد و خب وقتی پیشنهاد داد بدون اینکه قبول کنم باهاش بیشتر آشنا شم ردش کردم.
میدونبن؟ یه وقتی هس در مورد اخلاق و رفتار کسی بد میگی.این برام قابل درکه.خب دو تا دختر دوستن و نمیخواد دوستش انتخاب اشتباه کنه و مثلا میگه فلان پسر یه مقدار لات و لوته. این اوکی عه ولی ظاهر بی نهایت سلیقه ایه :|
از این رو..هر دختری اسم هر پسری رو میاره در مورد ظاهر و تیپش هیچوقت نمیگم وااای بر من چقد افتضاح،آخی عزیزم ما چقد بدشانسیم ملت رو برق سه فاز میگیره مارو باطری قلمی و از این دست.
لبخند میزنم و میگم: هووم خوبه :)
  • ۱۷۸
لیمو جیم
کاش همه اینو بفهمن
به امید اون روز
محسن رحمانی
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan