از هر دری،وری

  • ۲۰:۴۰

خبر خوش اینکه اخلاق پاس شدم.درسته باید ۱۷_۱۸ میشدم و یه دو‌سه نمره ای کمتر داده بود ولی خیلیا رو انداخته بود میگم انداخته بود چون واقعا در نتیجه نوع تصحیح کردن استاد،افتاده بودن.آدمای بدی رم انداخته بود افراد الف کلاس و اون خر خونا.قیامت بوده اوه روزِ اعلام نمره.


سه شنبه امتحان آمار دارم.همینقدر مزخرف و بی ربط :|

آخرین باری که نشستم مسئله حل کردم برمیگرده به شیش سال پیش که تازه اون موقع هم با روش های تستی حل میشدن الان کلی فرمول و راه حل باید طی کنیم .

یه گهی هم که خوردم کلاساشو شرکت نکردم گفته حتی یک صدم هم اضافه نمیکنم به نمرتون.

ینی میشه یه ۱۲ بگیرم؟ حدود سه چار بار مسئله های جزوه رو حل کردم و دور کردم ولی یه جاهایی اشکال دارم و رفع نمیشه.



هر وقت من میام برنامه میریزم و طی اون برنامه ریزی یک لحظه فقط یک لحظه از خدا غافل میشم ینی مثلا یادم میره ذکر کنم ان شالله و اگه خدا بخواد و اینا،بلافاصله خدا میزاره تو کاسه م و میزنه زیر کاسه کوزه م.هر چی رشته م رو پنبه میکنه.

فور اگزمپل،اون دو روزی که مرخصی بودم به علاوه ی جمعه رو نه که آمار نخوندم،خوندم ولی خب برنامه م این بود که،دقیقا روز قبل امتحان تعطیله منم توو خوابگاه کاری ندارم جز درس،میخونم فول میشم.

از دیروز صبح که بیدار شدم دچار مشکلات گوارشی ام.نمیدونم مسمومیته،ویروسه چیه،فقط میدونم پدرمو درآورده. دیروز رو مقاومت کردم و دکتر نرفتم شب که داشتم میخوابیدم اوکی بودم امروز صبح بیدار شدم دیدم اصن حال ندارم برم بیمارستان.

هیچی دیگه ،به زور رفتم بیمارستان حضورمو زدم بعدم رفتم اورژانس پیش یکی از رزیدنتا برام نسخه نوشته،بعدم دیدم واقعا به رسیدگی نیاز دارم پاشدم اومدم خونه :/

من قرار بود تعطیلیِ فردا رو خوابگاه باشم و درس بخونم. خدایا مرسی واقعا.


در پایان این بنده ی پریشان حال خطاکار از شما خوانندگان گرامی خواهشمند است دعاهای سبزتان را سمت ما فوت کنید تا آمار را پاس کنیم.ینی خدا آمارمان را پاس کند.

بوخودا من خوندم خیلیم خوندم ولی خب شیش ساله کلا دورم از فضای این مدل درسا.

با سپاس،تماس فرت :)

  • ۱۵۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan