آیا بنده وکیلم؟

  • ۲۲:۰۹

دارم فک میکنم ازدواج تو‌ سن بالا چقدر میتونه عجیب باشه.

مثلا دختری که تو سن سی و پنج شیش ازدواج کنه.

به نظرم میاد ازدواجی بیش از حد منطقی از آب درمیاد.

امروز خبرش پیچیده بود که یکی از اساتید داخلی با یکی از اساتید قلب ازدواج کردن دقایقی بعد یکی درومد گف نههه ازدواج نکردن ،آقای دکتر به خانوم دکتر گفتن همین متخصص بمون دیگه فوق نگیر خاتوم دکتر هم گفتن نخیرم الا و بلا باید فوق بگیرم و قضیه ازدواج کنسل شده.

کار ندارم چقدر این حرفا در مورد این دو نفر درسته ولی باعث شد مقایسه ای شکل بگیره توو ذهنم حول و حوش ازدواج توو سنین بیست و اندی با سی و اندی

ینی تفاوت از زیرزمین تا آسمونه!


پ ن: شرط میبندم عنوان قابلیت تحریک بی نهایت رسپتور کنجکاوی رو داره :)

  • ۲۲۶
آقای برادر
نه شما پزشکین...کی گفته وکیلیلن:))
والا پزشکم نیستیم فعلا،ول معطلیم:)
محسن رحمانی
ای بابا فک کردم شما عروس شدی دکتر . اومدم شیرینی بگیرم .
گفتم عنوان رسپتورا رو تحریک میکنه :)))))
فعلا که ما قراره از شما شیرینی بگیریم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan