من ماهی گلی هیژده سال دارم

  • ۱۹:۱۳
از هیژده نوزده سالگی به بعد،یادم نمیاد عاشق شخصیت های تلویزیونی شم ولی حالا تو بیست و چهار سالگی همچون یک دختر هیژده ساله عاشخ ابوطالب شدم.
چقدر شیرین،چقدر عاقا،چقدر شیک
فتبارک الله احسن الخالقین
  • ۱۹۲
اردیبهشت ..
لا اله الا الله 


فکر کرده من یادم رفته تا پارسال بین امیرعلی نبویان و احسان علیخانی مردد بود 

:-):-)
شوخی کردم قشنگم 
واهاهاهایییی
امیرعلی هم خدایی آخه خدایی بود واسه خودش
بعد دیگه مزدوج شد منم که مال مردم خور نیستم :دی
علامت سوال
منم موافقم...واقعا عالیه😊
عشق منه هاااااا [آیکون نگاه چپ چپی]
علامت سوال
در این حد؟؟؟؟کشته مرده زیاد داره هااا😁

آره لامصب:)
aban :/
اینقدر همه دارن میگن کم کم دارم تسلیم میشم برم ببینم اجراشو :)
یعنى اینقدر خوبه وجدانا ؟:
من که با همه اجراهاش خندیدم اجرای نیمه نهاییشم که نفس کم آورده بودم از خنده :)) قضیه ی خنده خنده میاره هم دخیل بود توش البته و اینکه اون خنده های آئیش هم آتیش ماجرا رو داغ تر میکرد
گذشته از اینا..
بابا خودشم خیلی خوبه این پسر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan