بغل درمانی با حرف های منشوری

  • ۰۱:۱۸

دلم بغل میخواد ،بغلش خیلی مهم نیس البته،مهم اینه که در گوشم بگه کون لق دنیا که امتحان داری و نخوندی

بعد من بگم خاک تو سرت که اینقد بی ادبی

اونم بخنده از حرص خوردنم.غش غش بخنده


پ ن: اینو تو کانال نوشتم بعد که اومدم اینجا تصمیم گرفتم اینجا هم بنویسم.بعد گفتم چه کاریه برم کپی کنم بیام پست کنم بزا از اول بنویسمش کوتاهه.

بعد جالبه ذهنم یاری نمیکرد.

بعد یه همچین ذهنی که نوشته ی خودش رو به فاصله ی دو دیقه فراموش میکنه چگونه مطالب قلنبه سلمبه علمی فرنگی رو به خاطر بسپاره.واقعا چگونه

  • ۱۹۱
آقای برادر
بی عدب:))
خواهش میکنم :)
Dark. MH
همین دیالوگ بابت اینکه فیزیک ننوشتم :))))
فدا سرت باباع :))))
Dark. MH
ندید مشقارم 😂
خدارو شکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan