359

  • ۰۰:۴۰

اول این ماه که اینترن شدم اومدم اینجا بنویسم،حوصله م نکشید..

آره،اینترن شدم.چهار تا کشیک هم تا حالا واستادم.هیچ اتفاقی هم نیوفتاده( آخه خیلی استرسشو داشتم)

جمعه کشیکم و بقیه ایام هفته ی پیش رو ،یک در میان کشیک دارم.فردا باید برگردم ارومیه تا برا کشیک جمعه آماده شم.

راستش دلم گرفته همین دل گرفتگی پامو به اینجا باز کرد.میدونین که ..نمیشه هر حایی در مورد دل و حال و هواش حرف زد.

اما چرا گرفته؟ واقعا نمیدونم.شاید چون فردا تعطیلاتم تمومه،شاید به خاطر فشردگی کشیکام،شاید چون لحظاتی پیش موش دیدم توو خونه :| شایدم چون جوین شدم تو گروه داخلی تیر،مرداد،شهریور و یهو احساس تنهایی کردم بین اون همه آدم. تعدادمون زیاده و همه ماه چهار و بالاترن.من؟ ماه دو،حس ضعف کردم یه لحظه.چی قراره بشه( حالا هیچی هم نمیشه ها ولی منِ خر با فکر و خیال اوقاتمو تلخ کنم فقط)

الان مسمومیت رو میگذرونم همش شیش نفریم بدون اکسترن.داخلی حداقل پنجاه نفریم به علاوه کلی اکسترن.

راستی،لحظه شماری میکنم برای واریز اولین حقوق اینترنیم .میخوام باهاش برای بابا و مامان یکی یه دونه ماگ سفارش بدم مخصوص خودشون ،هدیه اولین حقوقم:)))

عیدتون مبارک^_^

  • ۲۸۵
امیرمحمد حسینی
مبارکه موفق باشی :)
مرسی
جناب قدح
سلام :)
رسیدن بخیر
عیدتونم مبارک:)
سلام
مرسی:)
محسن رحمانی
سلام بر دکتر غرغرو:دی
عیدتون مبارک .
نگرانش نباشید میگذرد به روزای خیلی خوب وآینده فکر کنید .
سلام :)) خوب اسم گذاشتینا رو من
مرسی
بله خداروشکر که میگذره
اردیبهشت ..
ای جان.من فقط پاراگراف آخرو دوست داشتم:-)


سلام گلی 
خداقوت
سلام عزیرم
قربونت برم ماچ بهت :*
اردیبهشت ..
عزیزمی:-*
:) :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan