بهاااارجونم نروووووو،پاتریک من:)

  • ۲۰:۰۱

یک عدد مانتوی بلند پوشیدم ،بلندااا..جلو آینه که خودمو دیدم با خودم گفتم اوا چقد شبیه خط کشم:دی

 رفتم بیرون..تو پاساژ شنیدم یکی صدا میزد هوی نردبون..فک کردم خب اساسا نباید کسی اینجا با من کار داشته باشه پس با من نیس.فلذا بدون واکنش به راهم ادامه دادم که صداهه دوباره اومد هوووی خط کشششش با توامااااا..
دیگه مطمئن شدم با منه !!برگشتم..ولی با من نبود.با یکی شبیه من از جنس ناخالص ایکس ایگرگ بود ولی خدایی من بیشتر از اون شبیه خط کش بودم :پی

*خاطرتون هس قبلاها فرموده بودم که به یکی نخ دادم منتظرم بگیره؟!گرفت :دیییی
ولی خب بد وقتی گرفت.داریم میریم سمت ماه رمضون و نیت کردم ادم شم.اینه که نخه رو خودم پاره کردم:)))))
*بعد مثلا یه وقت بد نباشه جزوات کلبه رو جمع کردم اودم تا به این لحظه حتی از کولم درشم نیاوردم:دی
*چرا یکی نیس واسم چیپس بخره در راه خدا؟!پس این داداش به چه دردی میخوره:/
*یک سری آهنگ دانلود کردم اووووفففف شیش و هشتی.بابا میفرمان سلیقه ت رو قربون:)


  • ۲۰۲
مصطفی فرهمند
:)
چه لبخند زیبایی^_^
بهار پاتریکیان D:
وای وای =))))
خجالتم نده مرضیههههه :)))))
چشم چشم .. غلط کردم اصلا ..:))))
بزنمت؟
چرا با احساسات من بازی میکنی؟نمیگی من قلبم ضعیفه حرف رفتن میزنی میایسته:/

افرین دختر خوبی باش:)
بهار پاتریکیان D:
بزن بزن فیلم هندی شیم :))))
خدا نکنه دختر ..:))))
دلم نمیاد اخه،حیفیp:
^_^
طاها میرویسی
سلام خط کش جان :)
مث اینکه نمیخواد بره :)
چه خوب!
سلااااممم
اهلههه
خیلی هم عالی
طاها میرویسی
دنبالتون کنم دنبالم میکنید؟!
اوهوم..
دنبالم کن دنبالت کنم;-)
s
اولمیسن خط کش خخخخخخخخخ
^_^
P:
fatemeh
مگه مانتو بلند آدمو قدبلند نشون میده؟مگه نمیگن قدبلندا بپوشن که یکم کوتاه تر دیده شن؟:-\
+خودت دست و پا نداری برو بخر دگ:-D
مانتوی بلند،بلند و لاغر نشونت میده

دست و پا که دارم ولی خب اخه یه داداشم دارم باید به یه دردی بخوره.از طرفیم تنبلیم میشه:دی
فاطمه :-)
مگه کاربرد داداشت فقط چیپس خریدنه؟؟
چیپس خریدن و خدماتی از این دست:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan