ده دیقه س پستو نوشتم دارم دنبال عنوان میگردم.گیری کردیمااا

  • ۱۷:۰۰

یه سریام هستن با کمترین داشته ها احساس خوشبختی کامل میکنن.تا اینجاش خیلی خوبه ها.اینکه به کمترین ها قانع باشی واقعا خوشبختی ..

 اما اینکه همینا فک کنن بقیه چشمشون دنبال داشته های ایناست و بهشون حسودی میکنن خیلی مضحکه:)))))
والا بوخودا
حالا منم دقیفا نقطه مقابل این افرادم.ینی امکان نداره خدا بتونه راضیم کنه!!! هر چیزی هم داشته باشم شاید یک لحظه،آنی ،خوشال شم اما فقط همون آنه..کلا ناراضیم از خودم.

*فردا باز ترمینال،باز جاده،باز ارومیه،باز خابگاه،باز کلاس...:((((
نمیشه من ترک تحصیل کنم نه؟!:/

*میگماااا نکنه یه وقت دوشنبه ماه رمضون باشه؟!!!من آمادگیشو ندارم!

*و بالخره دیری ری رییییین  :دیییی

*یه عده ای رو کشوندم اوردم اینحا که کلا تو فاز وب نیستن!بعد فرت و فرت پست میزارم و دری وری میگم بعد الان احساس میکنن عه این دختره چقد خل بوده خبر نداشتیم:))) ولی جون شوما دیگه نمیتونم ادرس عوض کنم تازه کردم جوجو در جریانه;-)


  • ۱۵۹
ویار تکلم
هروقت در عنوان گیر کردی بذار بدون شرح :)
هوم ابنم فکر خوبیه:)
لیلا
منم چیپس میخام:((
خب مجبوری اینقد پست بزاری؟:)
میخوای روزه بگیری؟؟!!!
اوومممم دلت بسوزههه

بعلیم پس چی که مجبورم

اهله،دلم تنگه حسای خوبه:)
فاطمه :-)
خودت خریدی یا داداشت؟؟:-D 
یا داداشم:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan