همچین آدم خزو خیلیم

  • ۱۹:۴۵

جنبه چیز بیسیااار بیسیااار خوبیه اگه داشته باشیم.ولی خب چیزای خوبو که به همه نمیدن که.

مثلا به من نرسیده!
کافیه یه چیزی توجهمو جلب کنه،تا خزش نکنم ول کنش نیستم که.
الان یه آهنگ میزارم.مال بلک کتس!به هیچ وجه اهنگ فاخری نیست و اصلن مغایر با ارزش های اسلامیه:دی
دیگه در جریان سلایق خودتون هستین دیگه.اونایی که بدشون میاد نگوشن.
ولی عجب آهنگیه خخخخ جون میده واسه :کمرو بده به چپ به راس!
از همون اهنگای شیش و هشتی که درموردشون کفته بودم.

این و OMGالان برام حکم تکون بده چن وقت پیشارو دارن!


استغفرالله ربی و اتوب الیه!





  • ۱۸۴
لیلا
خخخخخ
مرضوووونننن یه عروسی ایجاد کن بیایم بقریم:دی حوصلم سررفته
من چجوری عروسی ایجاد کنم؟با رسم شکل توضیح دهید؟!
حالا فعلا اجیت هس دیگه.اونو زودتر راهیش کنین منم دعوت کن:)))))))

بهار پاتریکیان D:
هارهارهارهار :))))
چپ راااااست :)))
قر تو کمرم فراااااووووونهههههههه :))))
اها اهاااا حالا بیاااا
:))))) شما که تو جشن و سرورین به سلامتی:) میتونی خالی کنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan