سلام خدا

  • ۱۹:۱۳

دو‌ساله که روزه نگرفتم.دو ساله که امتحاناتو بهونه کردم،جاده رو بهونه کردم و روزه نگرفتم.

 دوساله که گشنگی نکشیدم تشنگی نکشیدم..
این دو سال باعث شده کاسه صبرم که قبلنا از اون لگن قرمزا بود حالا بشه از این استکانای کمرباریک.
تقی به توقی میخوره عصبی میشم.انگار باید با همه عالم ساز مخالف بزنم..
با همه دعوا دارم.یکه به دو میکنم..دل میشکنم
دختری که قبلنا دوستاش نگاش میکردن که آروم شن،دوستاش میگفتن اینقد آرامش داری که نگا کردن بهتم همه استرسارو از ادم دور میکنه حالا تبدیل شده به یه هاپو که گاز میگیره:|

باید روزه بگیرم.باید تمرین صبر کنم.
این یک ماهو نیت میکنم خوب باشم..نگاهم،حرفم،نفسم...باید برگردم به خودم.

دلایی که شکستمو نمیدونم چیکار کنم:(
طلب حلالیت میکنم و درکمال پررویی امیددارم پذیرفته شه.

پ ن:راستی منم اونایی که بد کردن و بد گفتنو میبخشم :پی

پ ن:دوستایی که میخونین اگه گله دارین خوشال میشم تو کامنتا بگین یا حداقل میتونین اون فلش قرمزه رو بزنین که من متوجه عمق فاجعه شم.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

بعدا نوشت:آیا بهتر نیست من افراد دل آزرده را بشناسم تا بتوانم حرکتی بزنم در راستای ترمیم؟آیا؟کامنت بزارین خو


  • ۱۹۸
رهگذر ...
:)

قبول باشه

اول باید با خودمون دوست بشیم که آرامش بیرون از درون میاد

این خودم جان یکم آدم شه باهاش دوس میشم:)
اردیبهشت ..
سلام مرضیه جان
رمضان فرصت خوبیه.ان شاءالله بخشیده بشیم.
سلام ..
ان شالله
بهار پاتریکیان D:
بترکی تو مرضیه :))))) لگن قرمز :))))
منم دعا کن :)))
والا بو خودا:))

چشم..محتاجیم به دعا:)
اردیبهشت ..
مرسی از حضورت مرضیه عزیز
^_^
زائر بارانی
التماس دعا 
محتاجیم
دچــ ــــار
ما هم طلب حلالیت داریم اگه کامنت بی مختوا گذاشتیم :)
اختیار دارین
کامنت های شما موجب دلخوشی ماست^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan