ته مانده های انرژی

  • ۲۱:۰۴




احسان احساااان :)))))  

 ماه عسلِ جان:)

چقد اخه من از این بشر خوشم میاد.چقد اخه این بشر شیطونه:)))
بعد همیشه یکی از دو راهیام اینه که :احسان یا امیرعلی!!
اخه در جریانین که جفتشون کشته مرده منن خخخخخخ

*در ساخت این برنامه ها چرا دقت نمیکنن که ما محردیم هاااان؟؟؟
بعد حالا مجردیم که هیچ مدامم بین دوستان خیانت در عشق رو مشاهده میفرماییم:/
ینی به همین نور گوشیم قسم،دختره با یکی دوسته که مثلا پارسال همین موقع همون پسر میشد دوس پسرِدوست این دختره:|
بعد اصلنم فک نکنین اینا یه مورد دو موردنا...
اوهوم..یه چیزی از یه جایی در درونم فرمود که دخترم اونا دوستن اینا مزدوج شدن و هیییییچ دوستی ذر کار نبوده.
خب پس نتیجه بگیریم دوس نشین یک ضرب برین سر سفره عقد:/
ینی خودش یه معضل گندس:|
بعد احسانو ..میگه حالا که فهمیدین نونوایی کارگشاس الان پانشین برین.ماه رمضونا نونواییا ساعت پنح شش کار میکنن:)

بعد من یه سوالی که دارم اینه که چرا از این پسرا به پست ما نمیخوره واقعا:| البته خب بی انصافی نکنم یاد باد یاد فلانی:)
یه سوالیم که دارم اینه که اون رقیبه چی شد این وسط ،بعد اینکه فهمید دختره مریضه،یا مثلا اون خاله خانومی که میگف دخترو به فامیل بدین:/

*داستان ماه عسل از این قرار بود که پسری دختری رو ابتدا در نونوایی سپس در کافی نت محل میبینه،خونواده میفرسته..یه سری مخالفتا پیش میاد،یه رقیبی این وسط بوده.خلاااصهههه پسره خونواده دختره رو راضی میکنه بله رو میگیره میرن آزمایشات ازدواج.بعد پسره که میره حوابو بگیره مال دختره رو نمیدن که باید خونوادش بیان بعد حالا حرق پسره رو ،میگه گفتم ینی خانوم ماهم آااارههههه؟!!!!
بعد احسان میگه آهاااا به اون فک کردی.عجب ذهن منحرفی داری فرشاد:|
بعد هیچی دیگه حونم براتون بگه که دختره سرطان داشته..و دکتره به فرشاد کفته جونتو بردار و دررو ،مادر دختره هم گقته فرزندم برو دیگه نشد..بعد این گفته نه الاوبلا من عستم و خواهم بود و این صوبتا.
بعد اون وسطا یه دکتری هم گفته به خاطر شیمی درمانی و پیوند و...بچه دار نمیشین بعد الان یه دختر دارن و یه تو راهی:)
اوخی بچم احسان به فرشاد میگه من ازت اجازه میگیرم و اینو میگم بعد قضیه تو راهیه رو میگه.
بعد یه مسئله ای.خانومه گف ما دقیقا نه ماه بعد ازدواجمون ذخترم به دنیا اومد!نه ماه اخه!دقیقا بعد ازدواح!اساسا نباید یه دوماهی هم این وسط باشه!

ته تهش این که عشق،توکل،زندگی خوب:)
چقد کم یاب شدن خداوکیلی..

خوشبختیشون مستدام،حال خوبشون دائمی..
خدایا فقط یاداوری میکنم که ماهم عستیما:) نوکریم:)


*اصن نفهمیدم چی نوشتم.روزم میفهمین روزه:)
*عکس هم مربوط به اتاق تلویزیون خابگاه گلستان میباشد به تاریخ امروز





  • ۳۳۲
h
مرضیه جون والا ما از شانسا نداریم اگه پسره بفهمه سرماخوردیم ولمون میکنه میره حالا چه برسه به سرطان 
یه سوال؟ چرا از این نونوایی ها تو محله ما نیست هاااا!!
یه سوال دیگه؟ چرا از این موردای سفت و سخت که هرجوره میخوادت تو دانشگاهمون نیست آیا ما بصیرت نداریم نمی بینیم یا کلا اینا تو دانشگاه ما پیداشون نمیشه!؟
یه مسئله ای...دیپلمه بودا:)
میخوای بیخیال تحصیلاتش شیم بلکه فرجی شد خخخخخخ
رهگذر ...
ای جانم
ببین ب خدا سفارش کردنی لطفا منم یادآوری کن :-D

اصلا ماه رمضون بدون ماه عسل نمی چسبه!
من که سر این قسمت کلا بغض کردم.دیگه جلو اشکامو گرفتم

نماز روزه ات قبول
التماس دعا
خخخ خدایااا شدیم دونفر..حالا احتمالا بهتر دیده شیم;-)
ماه رمضون بدون ماه عسل و ماه عسل بدون احسان علیخانی نمیچسبه:)
هووم...خیلی حس خوبی داش

ممنون
محتاجیم:)
فاطمه ...
خیلی هم عالی خردادی:)
روزه ت قبول باشه 
مخلصیم خردادی:)
ممنونات:)
h
اینم نظریه...خخخخخخخ
خخخخ
fatemeh
میگم‌این اچ اصلا معلوم نیستا کیه:D
مرضیه میگم شاید اگه هر صبح و شب به خودت زحمت بدی تا نون روغنی بغل خوابگاه بری بلکه هم دیدی فرجی شد:-D :-D :-D :-D ولی تنبلی نمیذاره:-D

اصلنننننن:))))
اووووو حالا مثلا یه ایکس ایگرگ چیه که من به خاطرش صبح‌وشب اونم صبح‌وشب پاشم تاااااا نون روغنی برم.
اصلنشم به من چه..اون باید بگرده پیدام کنه
اصن من از تو همین گوشی پیدا میکنم راحتتره خخخخخ
فاطی ای پیت تو حلقمه .رفتی اونور آب:|
فاطمه :-)
آره بابا یه مدت میزد روسیه جدیدنا میزنه اسپانیا:-))))
 برا تو کجا رو میاره:-D 
ما کلا تو خارج از کسور سیر میکنم خانم الانم تور اروپا هستم:-) 
الان درست شد.وطنم ایران رو زده برات.
اون قبلی رو‌نمیدونم کجاس باید برم پرچمارو نیگا کنم
اردیبهشت ..
سلام
من نتونستم تا ته برنامه رو ببینم یعنی نخواستم..ولی خداروشکر الان اوضاعشون خوبه و ان شاءالله خوبتر بشه..
بنظرم احسان علیخانی برای ماه عسل یجور امضا و مشخصه ست.و ماه عسل بدون علیخانی شاید بتونه یه برنامه خوب باشه ولی ماه عسل نمیشه:)
سلام
اره الان روبه راهن
دقیقا همینطوره.مثل سالی که علی ضیا اجراش کرد.برنامه خوبی بود اما ماه عسل همیشگی نبود:)
دچــ ــــار
این تعبیر عالی بود:)
به همین نور گوشیم قسم

قسم راستم همینه :دی
gandom baanoo
دمت گرررم خیلی خوب نوشتی! :)
قربان شما بااانو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan