جنگی که میبلعد

  • ۲۲:۱۰

ماه عسلو دیدین؟

 قصه وحشتناک جنگ..

داشتم فک میکردم اونا هر چی هم که بود تو خاک خودسون میجنگیدن اما حالا جوونا که چه عرض کنم بچه های نوزده بیست ساله پامیشن میرن سوریه.
همین دیشب بود که دوستی عکسی برام فرستاد.عکس خودش کنار دوستش..گفت:امشب شهید شد.تو القراصی.جنازش هنوزدست اوناس..
نمیدونم القراصی کجاس :/ ولی چشاش نفسمو بند میاورد:(
همش بیست سالش بود..و نمیدونم اون دوست چطور از غصه شهادت رفیقش دق نکرده بود.

*دانشجوهای دانشگاه امام حسبن..چقد فضای ذهنیشون با همکلاسیای من و با خود من متفاوته.
اون دوست میگف کی نوبت ما بشه ،کی بشه ما شهید شیم...پسرای کلاس من میگن کی بشه بریم آلمان:/

*چقد محیط اطرافمون میتونه خط مشی ذهنیمون رو تحت سلطه ش بگیره..
*کی بشه این جنگای لعنتی تموم شن...
*چشماش..


  • ۲۳۷
اردیبهشت ..
عزیزم.
خداروشکر جوونهایی داریم که اینقدر آرمانهای بزرگ و پاک دارن.
دوستی دارم که بزرگترین آرزوش شهادته..همیشه بهم میگه دعا کن شهید بشم..پنج شنبه ها یه قرار با خودش داره اونم سر مزار شهدای گمنام..

اره‌ شکر که هستن همچین جوونایی..ولی دردناکه
تو همین بیان با خیلی از دوستانی که ارزوی شهادت دارن اشنا شدم
اردیبهشت ..
بهتری مرضیه جان؟
حس کردم یکم بهم ریختی؟
دیشب که اون عکسو دیدم داغون شدم..امروزم ماه عسل دوباره یادم انداختش..
الان خوبم مهربون ^_^
اردیبهشت ..
بهش فکر نکن..بالاخره اونا راه بدی نرفتن..
من که سر همین چیزا دیگه ماه عسل نمیبینم..به اندازه کافی چیزایی هست که دلمونو آب کنه..
خداروشکر خوبی عزیزم.
طفلک مادراشون

حالا سر ماه عسل همه دارن خون گریه میکنن خود احسان علیخانی عین سننننگگگ.خصوصا قسمت دیروزیش

^_^
اردیبهشت ..
:)خودشم گفته بود بهم میگن سنگدل.
برنامه رو نبینی بهتر نیست؟
عادت کردم اخه
ماه عسل نبینم انگار ماه رمضون نیس:)
اردیبهشت ..
ماه عسل نبینی یا چی؟;)
پس اگه میبینی سعی کن خیلی فکرت درگیر نشه ..متاسفانه من نمیتونم و تا مدتها باهامه.
یا چی :دی
سعی میکنم عزیزدل :))
اردیبهشت ..
:)) ای شیطون
مراقب خودت باش عزیزم..شبت بخیر
شب خوش مهربون :))
رهگذر ...
+خدا رحمتش کنه
+الهی آمین
+چشماش ...
+امتحان خط مشی دارم :/
مرگ بر امتحان اصن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan