اصن‌ یه وضی

  • ۰۷:۱۳

دیشب آلارم گوشیمو تنظیم کردم رو هفت صبح و خوابیدم.

 امروز صبح یک آن چشامو باز کردم دیدم اتاق روشنه روشنه..گوشیمو برداشتم ببینم ساعت چنده ..بیست دیقه به هشت!!!
با عجله پریدم پایین که آماده شم.
همینجور اماده شوان داشتم فک میکردم من کی و چجوری الارم گوشیمو خاموش کردم که اصن متوجه نشدم..
چن دیقه بعدتر هم اتاقیم اومده که سلام..چه عجب امروز زود بیدار شدی.
منو میگی،از تو اینه ماتم رو صورتش که خدایا این چی میگه.کلاس دارم خب.دیرمم شده !!
میگم خببببب...اوومممم...خوابم نیومد بعدم باید بیدار میشدم دیگه.
اون که دید ماتم برده گف یا نکنه من دیر کردم ساعت چنده..رفت سمت گوشیش.
و من داشتم فک میکردم پس این بوده علت اینکه نفهمیدم کی و‌چجوری الارم گوشیمو خاموش کردم.طفلک الارمه هنوز ابراز وحود نکرده اصن.

هیچی دیگه..اون بیست دیقه به هشت نبوده،به هفت بوده:/ حیف خواب نازنینم:((


به کسی نگیناااا اینارو،بین خودمون بمونه:دی


  • ۱۳۴
Lady cyan ※※
خخخخخخخخخ چشم 
:)))))
gandom baanoo
:)))))
^_^
اردیبهشت ..
:)
برای منم پیش اومده.
اون "با عجله پریدم پایین که آماده شم" خیلی دیدنیه.:)



+سخت نگیر عزیزم.سخت بگیری روزگار هم بهت سخت میگیره.خوابگاه رو هم یجوری برای خودت قابل هضمش کن.مدت کمی نیست که همش بخوای باهاش در جنگ باشی و خلق خودتو تنگ کنی،وقتی چند سال آینده قراره همین شرایط باشه پس بپذیرش و باهاش کنار بیا.
دیدنیاااا

چشششممم دوس جونیم:))
دچــ ــــار
اماده شوان:)
:)
fatemeh
:-D
مگه ساعتش عقربه ایه؟
نههههه
ولی خب چشامو‌که باز کردم‌دیدم‌اتاق زیادی روشنه فک کردم خواب موندم دیگه اونم بین خواب و بیداری اشتباه دیدم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan