لبخند بزن،زندگی جاریست

  • ۰۱:۴۷

تو کز محنت دیگران بی غمی

 

عاشقتم که عین خودمی!


پ ن:البته کار بیسیاار زشتیست:)



  • ۳۳۲
بهار پاتریکیان D:
عاورین عاورین کار درستی میکنی :)))
میدونستم
اون یه ذره شکمم برطرف شد:)
اردیبهشت ..
ولی مرضیه نمیتونه اینجوری باشه
مرضیه رو اینطوریش کردن خواهرم:)
دچــ ــــار
دانشجوها خاب ندارن آیا؟!:)
خواب؟!!!
چی هست؟!با رسم شکل توضیح دهید;-)
Lady cyan ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ای شیطون
:)))))
اردیبهشت ..
مرضیه نمیتونه اینجوری باشه چون پزشکه.
اوه راس میگیا از این زاویه نیگا نکرده بودم:)
اردیبهشت ..
:) من بجای شما نگاه کردم.
من این پستت رو فقط به حساب یه طنز کوچیک گذاشتم
و خوشحالم نسبت به غم دیگران بی تفاوت نیستی.پستهای قبلت اینو گواه میدن.

:))
اینکه طنز بود ولی اینقدرام تعریفی نیستما شما خیلی به من لطف داری:)
رهگذر ...
میازار موری که دانه کش است :-D
اره با دانه کشا کار نداشته باشیم.
اون بیکارا سوژه مناسبین:)
اردیبهشت ..
:)
چطوری خانوم دکتر؟
سلام
سلام عزیز دل
خوبم
شما خوبی؟:)
اردیبهشت ..
اینو ببین مرضیه:)

http://hw8.asset.lenzor.com/lp/14171006-3344-l.jpg
ای ژووووونننن
اردیبهشت ..
:)
ای شکر.مرسی
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan