فشار گشنگیه

  • ۲۰:۱۸

*تو اینستا پست میزارم متد های فرت کردن زندگیم رو مطرح میکنم .ملت لایک پشت لایک.ینی اینقدرررر محبوبماااا:))) 

*یک عدد پسر لوازم آرایشی فروش،ابروبرداشته....روزه بود.داشت کار میکرد و روزه بود.اصلنم به ریختش نمیومد اهل این کارا باشه.
غرض اینکه از ظاهر افراد قضاوت نکنید:)
*چقده من خوشالم که دوتا امتحانای هفته بعد موند اخرسر.هیچ رقمه حال و حوصله درسیدن نداشتم:)
*چقده من نالاحتم که نمایندمون قصد استعفا داره:(
*ماه عسل یک عدد هکر آورده.هکرها ترسناکترین موجودات عالمند همانا.وجود یک هکر در اطرافت ینی ناامنی کامل.یه بار ایمیلم هک شده:/ خیلی حس بدیه.خیلی
*امیرعلی مزدوج شده گویا.گریه،شیون..یارااان چه غریبانه....خخخخخخ.ینی ملت یه کامنتای باحالی زیرش گذاشتنا:)))))
*امروز یه عملی در جهت باز شدن بختمون انجام دادیم:دییییییی سری پیش که قصد کردم فقط قصد کردم این کارو انجام بدم قبل مطرح کردنش فاطی گف مرضیه اماده باش امارتو دادم فردا یکی میاد سروقتت:دی
*بیدار شدن برا سحری ،تک و تنها تو اتاقی که دونفر خوابیدن کار عذاب وجدان داریه.تکون میخورم بیدار میشن..:(
*چقدر زندگی داره یکنواخت پیش میره:/
هیچ حرفی واسه گفتن ندارم:/
نخونین اصن.والا بوخودا.حوصلم سر رفت..
یکی بره برام نون بربری بخره از سر کوچه.اینجانب در اپادانا،خابگاه گلستان تشریف دارم.به این ادرس بیارین تحویل بدین:دی
*تماس فرت


  • ۳۲۴
fatemeh
قصد چ کاری داشتب دقیقا؟؟
خو چی کار کنم انقد میاد گیر سه پیچ میده قصدم خیره و قصد ازدواج دارمو و شما دوستشون هستینو از این مزخرفات آدم کلافه میشه
نمیدونم از کجا فهمیده ما دوستیم اصلا:-\
حتما هکره:-D :-D :-D
اتاق شما بودمااا.قضیه حلقه و اینا...
ادمی به پررویی و اعصاب خوردکنی اون ندیدم حقیقتا.دیگه کمکش نکنیاااا
:|
اردیبهشت ..
آخی گناه داره بچه مردم.چرا سر می دوونیش دختر؟بگو نه خب
سلام
خوبی عزیزم؟
چرا فک‌کردی نگفتم؟ اول خیلی مودبانه و محترمانه گفتم نه.اینقد رف رو اعصابم تا مجبور شدم بگم اقااا خیلی برام کمی اصن از ریختت خوشم نمیاد.بازم کوتاه نیومد..یه رسالت داره اونم لی لی کردن رو اعصاب منه:•

سلام
خوبم.خوبی؟:)
اردیبهشت ..
خوب نیستم.

چرا عزیز دل؟
اردیبهشت ..
آهان.پس دل از کف داده:)..دست خودش نیست دیگه دختر جون.تقصیر خودته همش
عملا دیوانه شده:/
اردیبهشت ..
عزیزم خودتو اذیت نکن.لیدی جذاب هواخواه زیاد داره.بعضیا هم فقط میخوان،دیگه به خودشون نگاه نمیکنن:)
واااو چقد تحویلم گرف.او مای گااد:))))
اردیبهشت ..
خوب نیستم دیگه.شما دکتری ببین چمه
یه شرح حال کوچولو و یه هیستوری بده ببینم میتونم به تشخیص برسم:دی
اردیبهشت ..
:)) بله دیگه شما خواهر گل منی.باید تحویل بگیرم
اینجوری خانوم دکتر؟در ملا عام؟:)
ما از اون دکتر پولکیاییم که مریضارو چن تا چن تا باهم ویزیت میکنن:دی [آیکون شزمساری]
اردیبهشت ..
وا چه بد!اونجوری که من خجالت میکشم:)
یعنی هیچ امتیازی هم برای ما وجود نداره؟
حالا چون شمایی یه کاریش میکنیم:)
اردیبهشت ..
ببخش وقتتو گرفتم عزیزم.ان شاءالله تو درسا و امتحاناتت موفق باشی..
حالم اصلا خوب نیست.عرق سرد کردم:(
سحر خواب نمونی خانومی.شبت آروم.  
دیشب نتم قطع شد.ببخشید
خوبی الان؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan