در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

  • ۲۰:۳۳

*بعد مدت ها لبتاب دست گرفتم تا بتوتم قالب عوض کنم.چقد سخت بود انتخاب بین اون همه قالب:)

*به شدت دلتنگ عزیزی ام..عکساشو مرتب کردم و پیاماشو خوندم.دلم براش پر کشید:( دنیا رو بد چیدن،همانا

*عزیزی گرهی تو کارشه.یه مشکل دانشگاهی پیدا کرده در حدی که ممکنه اخراجش کنن!اخراج شه زندگیش میره رو‌هوا.دعاش کنین لطفا بهش فرصت بدن.

*شب قدر...

خدایا...

محتاج نگاهتیم

  • ۱۵۸
رهگذر ...
قالب نو مبارک
عکس گوشه ی وبت منو کشته :دی

چاره ی دلتنگی رو نمیدونم...

ان شا الله مشکل اون عزیزی ک گفتین هم حل بشه

التماس دعا
میسییی
:دییی
هعییی چاره ای نداره به واقع:(
ان شالله
محتاجیم به دعا
رهگذر ...
نظرات رو ک بستی مرضیه جون
ولی با این حال داغونم
برای خوب شدن حالت دعا میکنم
خدایا
خدایا
خدایا
حال همه ی ما را خوب کن
یاعلی
مرسی عزیزم
حال تو چشه؟نبینم داغونیتو:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan