تو اسمم را صدا بزن..من جانم های زیادی به این دنیا بدهکارم

  • ۱۹:۴۴

امروز تولد مامانه..

میگم علی پاشو برو پودرکیک بگیر بیار کیک درست کنم:)

مامان میگه مگه بلدی؟!!!

میگم بلدی نمیخواد ،روش نوشته باید چیکار کنم.اصلا خودت میگی همون کارا رو میکنم:)

میگه:ینی تو کیک درست کنی بعد ما بخوریم؟والا حوصله مسمومیت و بیمارستان و دوا درمون ندارم!خودم درست میکنم.

:|

کلا مامانم خیلیییی زیاد به من لطف داره.

من الان چن ساله گواهینامه گرفتم مامان نزاشته بابا بهم ماشین بده،حتی یه بار:/

اعتمادی که به توانایی هام داره شهیدم کرده.

  • ۲۸۳
رهگذر ...
تولدشون مبارک :))))

ای جانم...چ جالب
من خودم استاد داغون کردن خودم و توانایی هام هستم:-D
ممنون:)

منم معمولا تا میتونم توانایی هامو میبرم زیرسوال.یه چن بارم که میخام خودی نشون بدم مامان جان زحمت میکشن اینطوری میکنن:))
gandom baanoo
:)
مامانت نسبت نزدیکی با بابای من داره فک کنم :))
خخخخ جدن :)))
نه من‌ بابام اعتماد میکنه بهم
بهار پاتریکیان D:
بیخیالِ همه ، لاو یو ننه !
تکرار کن عزیزم ! لاو یو ننهههههههه !
ننه ننهههههه [اکو داره مثلا]
:)))
بهااار نمیری تو‌خخخخخخخ
لاویو نه نههههههه :))))))
زوج مهندس
وای دقیقا مث مامان من..
ینی ماشین به داداشم که هنو گواهینامه نداره میده ولی به من هرگززز :((
میبینی تو رو خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan